Ankieter - strona 5

note /search

Charakterystyka badań ankietowych

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Metodologia badań empirycznych
Pobrań: 301
Wyświetleń: 1967

i nie zawsze jest dziełem tych osób, które rozprowadzają i zbierają ankiety, czyli tzw. ankieterów. Zasadnicza rola...

Opinia publiczna

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy teorii polityki
Pobrań: 273
Wyświetleń: 1862

obrazu. Efekt ankieterski - ankieter sugeruje ankietowanemu odpowiedź. Wstyd respondenta - nie udzielamy...

Badanie i analiza rynku

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 21
Wyświetleń: 602

zestawu inf. Zapisu wypowiedzi respondenta dokonuje ankieter. Narzędziem pomiarowym jest kwestionariusz...

Zasady budowy kwestionariusza

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1232

respondentom pełną swobodę odpowiedzi. Ankieter zapisuje ją tak dokładnie jak to możliwe. Pytania...

Opinia publiczna-opracowanie

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Nauka o polityce
Pobrań: 322
Wyświetleń: 994

- ankieter sugeruje respondentom, która odpowiedź jest właściwa. Efekt ankieterski może całkowicie...

Wykład - definicja wywiadu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1806

. Metoda jakościowa: zogniskowany wywiad grupowy indywidualny wywiad pogłębiony Cechy dobrego ankietera...