Ankieter - strona 3

METODY REDUKCJI I ANALIZY DANYCH

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 203
Wyświetleń: 3486

czy był przeprowadzony pełen pomiar (sprawdzenie respondentów np. telefonicznie) Kontrola pracy samego ankietera...

Rodzaje ankiet - omówienie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1085

- wszystkie odpowiedzi są takie same eliminuje efekt ankietera (czasami podoba nam się ankieter dlatego fałszujemy fakty...

Seminarium dyplomowe

  • Wyższa Szkoła COSINUS w Łodzi
  • dr Iza Desperak
  • Socjologia
Pobrań: 133
Wyświetleń: 2317

badań społecznych Podręcznik ankietera Następne spotkanie Omówienie książki Babbiego „badania społeczne...

Zasady prawidłowej budowy ankiety

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 98
Wyświetleń: 973

respondentowi pełną swobodę odpowiedzi. Ankieter zapisuje je tak dokładnie jak to możliwe w danej sytuacji...

Wywiad swobodny

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 518
Wyświetleń: 2744

głównych wątków -polega na swobodnej rozmowie ankietera z respondentem (brak ustalonej kolejności, formy...

Błędy w badaniach marketingowych - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1736

, jedna z nich bierze pod uwagę podział na: Błędy badacza Błędy ankietera (zamierzone/umyślne, nieumyślne) Błędy...