Agencja badawcza - strona 2

Zagadnienia-badania mediów

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Sylwia Badowska
  • Badania mediów
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1988

, branży lub kategorii produktów. Badania mogą być prowadzone z własnej inicjatywy agencji badawczej...

Badania marketingowe i ich cele

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 196
Wyświetleń: 805

populacji (wyczerpujące, niewyczerpujące) *Kryterium podmiotowe (agencja badawcza, firmy …) *Kryterium...

Zarządzanie marketingiem - popyt

  • Uniwersytet Gdański
  • dr inż. Ewa Łączek-Tarazewicz
  • Marketing w usługach finansowych
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1218

przez własny departament do spraw marketingu lub przez zewnętrzne agencje badawcze. Planowanie marketingowe...

Badania - zagadnienia

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Sylwia Badowska
  • Badania mediów
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1036

, branży lub kategorii produktów. Badania mogą być prowadzone z własnej inicjatywy agencji badawczej...

Wykład - badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 469

pracowników powierzyć je wyspecjalizowanym agencjom badawczym Wybór zależy od warunków wewnętrznych firmy, tj...

Wykład - badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 700

„OMNIBUS” - wielotematyczne badania, prowadzone głównie przez wyspecjalizowane agencje badawcze...

System informacji marketingowej

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1029

o poziomie zapasów itp.); obserwacja otoczenia (personel ds. sprzedaży, dystrybutorzy, agencje badawcze itp...