Dr Magdalena Rosińska-Bukowska - strona 2

note /search

Public Relations - zadania i cele

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1148
Wyświetleń: 3906

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład XI – Public Relations 1. Definicja PR: Public relations – kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z otoczeniem. Schemat zawiera:  organizacja (realizująca misję o charakterze publicznym)  otoczenie (np. klie...

Segmentacja rynku i wybór rynku docelowego - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 518
Wyświetleń: 2485

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład IV – Segmentacja rynku i wybór rynku docelowego 1. Proces wyboru obszaru działania:  Segmentacja rynku:  identyfikacja zmiennych segmentacji  podział rynku na se...

Struktura rynku - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1267

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład II – Struktura rynku Rynek – całokształt transakcji kupna i sprzedaży oraz warunki w jakich one przebiegają Transakcja – główna jednostka sprzedaży 1. Potocznie pojęcie rynku:       podmiotowa – zbiór osób (producen...

Typologia nabywców - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 434
Wyświetleń: 1225

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład V – Typologia nabywców 1. Zastosowanie CRM – tworzenie kapitału klienta:    kapitał wartości dla klienta – obiektywna, mierzalna ocena oferty (cena, jakość, wygoda) kapitał relacji – tendencja klienta do pozostawania wiern...

Budżet reklamowy - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1001

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład XIII – Budżet reklamowy 1. Czynniki które należy rozważyć przy ustaleniu budżetu na reklamę:       udział w rynku zachowania konkurencji rodzaj konsumenta substytucyjność produktu faza cyklu życia produktu często...

Ocena skuteczności przekazu reklamowego - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 231
Wyświetleń: 994

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład XV – Ocena skuteczności przekazu reklamowego 1. Czynniki warunkujące skuteczność przekazu reklamowego:       zapamiętywalność utrwalenie treści reklamy interpretacja użytych elementów trafność argumentów zespoleni...

Zarządzanie reklamą - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 406
Wyświetleń: 1043

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład XII – Zarządzanie reklamą 1. Etapy kampanii reklamowej:         charakterystyka nabywców wyznaczenie celów reklamy planowanie kampanii ustalenie kosztów wybór środków przekazu tworzenie ogłoszenia reklamowego...