Dr inż. Anita Proszowska

Percepcja marki

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 105
Wyświetleń: 2667

Zadania do wykonania Na podstawie analizy rezultatów badania proszę odpowiedzieć na poniższe pytania: 1. Które z marek są najbardziej rozpoznawalne? 2. W jaki sposób konsumenci poszerzają swoją znajomość marek? 3. Jaka jest rola opinii znajomych w procesie poznawania nowych marek przez respo...

Badania marketingowe - funkcje, cele - pytania na kolokwium

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 217
Wyświetleń: 2478

3. Funkcje badań marketingowych zmniejszanie luki informacyjnej w przedsiębiorstwie (stan posiadania informacji a stan zapotrzebowania na informacje) minimalizacja ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych (rozmowy, obserwacje – poznajemy opinie innych, co może pomóc w podejmowaniu decyzj...

Badania marketingowe - pytania na egzamin

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 497
Wyświetleń: 2394

3.funkcje badań marketingowych a) zmniejszanie luki informacyjnej w przedsiębiorstwie (stan posiadania informacji a stan zapotrzebowania na informacje) b)minimalizacja ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych (rozmowy, obserwacje – poznajemy opinie innych, co może pomóc w podejmowaniu decyz...

Badania marketingowe - segmentacja

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1981

Świadomość konsumenta na temat pielęgnacji włosów ma znaczący wpływ na zakup produktu. Potencjalny klient, dla którego nie ma wielkiego znaczenia, jakiego szamponu do włosów użyje, sięgnie po szampon myjący. Konsument, który świadomie dąży do tego by jego włosy wyglądały jak najlepiej, wybierz...

Grupa Onet.pl - analiza - projekt

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Analiza finansowa
Pobrań: 154
Wyświetleń: 2702

SPIS TREŚCII. Charakterystyka Grupy Onet.pl S.A…………………………………………………………2 II. Analiza SWOT Grupy Onet.pl S.A…………………………………………………………6 III. Kampania reklamowa portalu Onet.pl…………………………………………………… 7 IV. Charakterystyka nowego produktu Grupy Onet.pl (marketing mix)…………………… 11 1. Produkt 2. Cena 3. Dys...

Badania marketingowe - notatki w wykładów

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1771

I. WPROWADZENIE Badania marketingowe to działalność polegająca na zdobywaniu danych o rynku i o konkurencji. Funkcją badań marketingowych jest dostarczanie informacji w celu wsparcia kierownictwa przedsiębiorstw w podejmowaniu trafnych decyzji. Badania marketingowe wiążą daną organizację z je...

Plan marketingowy

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 273
Wyświetleń: 2233

Aspekty społeczno – ekologiczne realizowane przez firmę Fundusz Kropli Beskidu, którego celem jest wspieranie inicjatyw obywatelskich na rzecz ochrony zasobów wodnych Beskidów, współpraca z WWF (Międzynarodowa Organizacja Ekologiczna) w...