Dr inż. Anita Proszowska

note /search

Percepcja marki

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 203
Wyświetleń: 2919

Zadania do wykonania Na podstawie analizy rezultatów badania proszę odpowiedzieć na poniższe pytania: 1. Które z marek są najbardziej rozpoznawalne? 2. W jaki sposób konsumenci poszerzają swoją znajomość marek? 3. Jaka jest rola opinii znajomych w procesie poznawania nowych marek przez respo...

Badania marketingowe - funkcje, cele - pytania na kolokwium

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 497
Wyświetleń: 3458

3. Funkcje badań marketingowych zmniejszanie luki informacyjnej w przedsiębiorstwie (stan posiadania informacji a stan zapotrzebowania na informacje) minimalizacja ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych (rozmowy, obserwacje – poznajemy opinie innych, co może pomóc w podejmowaniu decyzj...

Badania marketingowe - pytania na egzamin

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 644
Wyświetleń: 2926

3.funkcje badań marketingowych a) zmniejszanie luki informacyjnej w przedsiębiorstwie (stan posiadania informacji a stan zapotrzebowania na informacje) b)minimalizacja ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych (rozmowy, obserwacje – poznajemy opinie innych, co może pomóc w podejmowaniu decyz...

Badania marketingowe - segmentacja

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 280
Wyświetleń: 2268

Świadomość konsumenta na temat pielęgnacji włosów ma znaczący wpływ na zakup produktu. Potencjalny klient, dla którego nie ma wielkiego znaczenia, jakiego szamponu do włosów użyje, sięgnie po szampon myjący. Konsument, który świadomie dąży do tego by jego włosy wyglądały jak najlepiej, wybierz...

Grupa Onet.pl - analiza - projekt

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Analiza finansowa
Pobrań: 154
Wyświetleń: 2744

SPIS TREŚCII. Charakterystyka Grupy Onet.pl S.A…………………………………………………………2 II. Analiza SWOT Grupy Onet.pl S.A…………………………………………………………6 III. Kampania reklamowa portalu Onet.pl…………………………………………………… 7 IV. Charakterystyka nowego produktu Grupy Onet.pl (marketing mix)…………………… 11 1. Produkt 2. Cena 3. Dys...

Badania marketingowe - notatki w wykładów

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 581
Wyświetleń: 2443

I. WPROWADZENIE Badania marketingowe to działalność polegająca na zdobywaniu danych o rynku i o konkurencji. Funkcją badań marketingowych jest dostarczanie informacji w celu wsparcia kierownictwa przedsiębiorstw w podejmowaniu trafnych decyzji. Badania marketingowe wiążą daną organizację z je...

Plan marketingowy

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 434
Wyświetleń: 3045

Aspekty społeczno – ekologiczne realizowane przez firmę Fundusz Kropli Beskidu, którego celem jest wspieranie inicjatyw obywatelskich na rzecz ochrony zasobów wodnych Beskidów, współpraca z WWF (Międzynarodowa Organizacja Ekologiczna) w...