Plan marketingowy

Nasza ocena:

3
Pobrań: 434
Wyświetleń: 3045
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Plan marketingowy - strona 1 Plan marketingowy - strona 2 Plan marketingowy - strona 3

Fragment notatki:



Aspekty społeczno – ekologiczne realizowane przez firmę

Fundusz Kropli Beskidu, którego celem jest wspieranie inicjatyw obywatelskich na rzecz ochrony zasobów wodnych Beskidów, współpraca z WWF (Międzynarodowa Organizacja Ekologiczna) w ramach projektu „Rzeki dla Życia”, dzięki któremu walczymy o ocalenie i przywracanie naturalnego charakteru polskich rzek.
W zamian za każdy sprzedany produkt firmy Coca-Cola przekażemy 0,05 gr. na projekt „Rzeki dla Życia”.

Prezentacja firmy

Coca-Cola to najpopularniejszy i najchętniej kupowany napój gazowany na świecie. Jej znak towarowy od lat jest najbardziej rozpoznawalny przez konsumentów na wszystkich kontynentach.
W każdym z ponad 200 krajów, w których jesteśmy obecni, Coca-Cola działa na zasadzie systemu, składającego się firmy reprezentującej właściciela marek, czyli The Coca-Cola Company oraz z lokalnych, rozlewców, którzy odpowiedzialni są za produkcję i dystrybucję napojów. W Polsce przedstawicielstwem The Coca-Cola Company jest firma Coca-Cola Poland Services, a producentem i dystrybutorem napojów jest firma Coca-Cola HBC Polska.
Wprowadzamy zasady zrównoważonego rozwoju oraz ochrony środowiska we wszystkie procesy w naszej działalności oraz w proces decyzyjny. W Polsce podejmujemy wiele inicjatyw mających na celu zarówno ochronę zasobów wodnych naszego kraju, jak i edukację młodzieży w zakresie ekologii.


SPIS TREŚCI
ANKIETA
CHCEMY ZBADAĆ OCZEKIWANIA KLIENTÓW DOTYCZĄCE WPROWADZENIA NOWEGO PRODUKTU
Celem ankiety jest zbadanie preferencji kupujących produkty firmy Coca-Cola. Firma Coca-Cola pragnie wprowadzić na rynek nowy produkt, którym będzie nowy napój gazowany przeznaczony wyłącznie dla dzieci: COCA-COLA JUNIOR.
DZIĘKUJEMY ZA WYPEŁNIENIE ANKIETY!
Pytania ankietowe:
1. Ilość dzieci w Pana/Pani gospodarstwie domowym?
A. O
B. 1
C. 2
D. Powyżej 2. Wiek Pana/Pani dzieci w Państwa gosp. domowym. W wypadku różnego wieku dzieci proszę o zaznaczenie kilku odpowiedzi.
A. Przedszkolne
B. Szkolne
C. Gimnazjalne
D. Licealne
3. Czy robi Pan/Pani zakupy w hipermarkecie?
A. Tak
B. Nie 4. Jeśli odpowiedź na pytanie nr.3 była B to proszę o podanie nazwy sklepu, w którym robi Pan/Pani zakupy.
......................................................................................................................................................................................................................................................................................
5. Jak często kupuje Pan/Pani produkty firmy Coca-Cola?
A. Codziennie
B. Przynajmniej raz w tygodniu
C. Przynajmniej raz w miesiącu
D. Nigdy
6. Najczęściej kupowane przez Pana/Panią produkty firmy Coca-Cola?
A. Coca-cola
B. Kropla Beskidu
C. Cappy
D. Fanta, Sprite
7. Jakiej firmy produkty oprócz firmy Coca-Cola kupuje Pan/Pani? Proszę o podanie nazwy.
......................................................................................................................................................................................................................................................................................
8. Jak określa Pani/Pan jakość produktów firmy Coca-Cola?
A. Wysoka


(…)

… się następująco.
ANALZIA SWOT
S (mocne strony)
W (słabe strony)
-wystarczające surowce
- dobra opinia klientów od wielu lat
- zaufani dostawcy
- kompetentna i doświadczona kadra kierownicza
- nowoczesna linia produkcyjna
- szeroki asortyment produktów firmy Coca-cola
- zagraniczna marka - trend na polskie marki - brak świadomości o wykwalifikowanym personelu O (Szanse)
T (zagrożenia)
- rosnąca świadomość marki
…: 0000087487
Przedmiot działalności: produkcyjno-handlowa
Produkcja i sprzedaż: napoje gazowane, niegazowane, soki a także rożnego rodzaju wody mineralne oraz napoje izotoniczne.
Lokalizacja
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Ul. Annopol 20 03-236 Warszawa
Tel.: (22) 519-51-00, 519-51-01
E-mail: Coca@cola.pl
Otoczenie firmy
Dane statystyczne oparte są na:
„Mały rocznik statystyczny Polski 2008” „Gazeta Wyborcza
….
......................................................................................................................................................................................................................................................................................
16. Czy według Pana/Pani opakowanie napojów gazowanych m.in. Coca-Cola, Fanta, Sprite powinno być:
A. Plastikowe jak dotychczas
B. Plastikowe - otrzymane z recyklingu
C. Szklane
D. Kartonowe
17. Jeśli firma Coca-Cola wprowadziłaby napój gazowany dla dzieci o smaku tradycyjnej Coca-Coli, pozbawiony kofeiny, dużej zawartości cukru w zamian zastąpił te elementy witaminami był by chętniej kupowany…

PROCES PRODUKCJI
COCA-COLA JUNIOR
Zebranie liści koki oraz owoców koli
Obróbka i dezynfekcja zbiorów
Transport do fabryki
Wymieszanie wszystkich składników: woda, cukier, dwutlenek węgla, karmel amoniakalno-siarczynowy E 150 d (barwnik), kwas ortofosforowy (regulator kwasowości), aromaty, witamina C
Rozlewanie do butelek
Pakowanie w zgrzewki po 25 sztuk butelek
Etap procesu produkcyjnego Niekorzystny…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz