Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - strona 22

note /search

System GAP

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1246

System GAP (Good Agriculture Practice) W celu zabezpieczenia się na wypadek ewentualnych roszczeń klientów związanych z oferowaniem żywności, która mogłaby stanowić dla nich zagrożenie, w 1997 roku największe europejskie sieci supermarketów ...

System zarządzania jakości zgodny z normą ISO serii 9000 z 2000 roku...

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 119
Wyświetleń: 861

System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO serii 9000 z 2000 roku Wdrożenie systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie handlowym może zostać zrealizowane w oparciu o standardy zawarte w normach ISO serii 9000. Wytyczne zawarte w tych normach pozwalają wdrażać system jakości w każdej orga...

Systemy GMP

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1470

Systemy GMP (Good Manufactoring Practice) i GHP (Good Hygenic Practice) Systemy GMP i GHP są bardzo ściśle związane z systemem HACCP. Można przyjąć, że są nawet jego integralną częścią, ponieważ stanowią warunek wstępny przy wdrażaniu HACCP. GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna) - obejmuje działania,...

Logistyka-znaczenie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1134

Logistyka Trzy znaczenia • Przepływy rzeczy i informacji (surowców, materiałów, tzw. produkcji w toku, wyrobów gotowych i towarów oraz związanych z nimi informacji) • Dziedzina zarządzania (zarządzanie związane z przepływami rzeczy i in...

Sektory w e-zarządzaniu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 945

Sektory e-zarządzanej gospodarki Wspólne fundamenty • E-zarządzania i: - E-marketingu - E-finansów - E-pracy - E-bankowości - E-logistyki - i.t.d. Zastosowanie IT w zarządzaniu • W istocie sprowadza się do wykorzystania tak zwanych produktów cyfrowych , w szczególności: - Oprogramowania - Urucham...

Cena-pojęcie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 791

CENA „ Społecznie zweryfikowany efekt pieniężnych nakładów i zaangażowanych zasobów”  Lub inaczej: wszystko to, z czego dana osoba musi zrezygnować w zamian za nabywane dobro lub usługę. Czynniki wpływające na cenę…  WEWNĘTRZNE: koszty, rentowność, cykl życia produktu, przewidywany popyt, stra...

Identyfikacja konkurentów przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Marketing
Pobrań: 77
Wyświetleń: 889

Identyfikacja konkurentów przedsiębiorstwa Poziomy (rodzaje konkurencji) w oparciu o stopień substytucyjności: 1. konkurencja w ramach marki (Clio vs. Panda) 2. konkurencja w ramach gałęzi (rynek samochodowy) 3. konkurencja w ramach formy produktu (transport) 4. ogólna konkurencja (konkurenc...

Metoda kosztowa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1372

Metoda kosztowa  Najprościej: „koszt plus…”  Koszty stałe i koszty zmienne (krótki czas)  Niekiedy cena koszty zmienne (bez k.stałych) Marketingowa strategia rynkowa „… Koszty muszą być dostosowane do pożądanego poziomu cen, który może być zaakceptowany przez potencjalnych nabywców…” Metoda z...

Metoda popytowa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1995

Metoda popytowa  Firma musi znać cenową elastyczność popytu  Jak również cenową elastyczność substytutów  Znajomość postępowań i zamierzeń klientów  POSTRZEGANA WARTOŚĆ PRODUKTU= subiektywna ocena nabywców dot. wartości produktu ...

Orientacja na konkurenta a orientacja na klienta

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 987

Orientacja na konkurenta a orientacja na klienta System wywiadu o konkurentach 1. Stworzenie systemu 2. Zbieranie danych 3. Ocena i analiza 4. Rozpowszechnianie i reagowanie „Szpiegowanie konkurentów” 1. Informacje od pracowników firm konkurencyjnych i nowo przyjmowanych 2. Informacje od ...