Internet w turystyce

Internet w turystyce- wykład 2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Maria Smolarek
  • Internet w turystyce
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1183

Internet w turystyce dr Maria Smolarek Wykład 2 Internet największa sieć komputerowa obejmującą zasięgiem cały świat pozwalającą na szybkie i  wygodne przekazywanie informacji w postaci elektronicznej nazwa pochodzi od słowa „internetwork” („międzysieć”) Cechy Internetu Podsieci i komputery p...

Internet w turystyce- wykład 3

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Maria Smolarek
  • Internet w turystyce
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1197

Internet w turystyce dr Maria Smolarek Wykład 3 WWW (ang. World Wide Web) Jedna z najpopularniejszych usług dostępnych w Internecie pozwalająca na przeglądanie dokumentów www (stron www), które zawierają tekst, grafikę, dźwięk, filmy, animacje. Elementem charakterystycznym dla www są odnośniki (l...

Internet w turystyce- wykład 4

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Maria Smolarek
  • Internet w turystyce
Pobrań: 21
Wyświetleń: 826

Internet w turystyce dr Maria Smolarek Wykład 4 Cele stosowania TI Ułatwienie gromadzenia, przetwarzania, przesyłania i udostępniania różnorodnych zasobów informacyjnych niezbędnych do realizacji procesów biznesowych, Umożliwienie łatw...

Internet w turystyce- wykład 5

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Maria Smolarek
  • Internet w turystyce
Pobrań: 63
Wyświetleń: 840

Internet w turystyce dr Maria Smolarek Wykład 5 ZŁOŻONOŚĆ I NIEJEDNORODNOŚĆ STRUKTURY W systemie funkcjonowania rynku turystycznego trzy grupy podmiotów: dostawcy - bezpośredni producenci poszczególnych dóbr i usług turystycznych, firmy, które dostarczają cząstkowych składników kompleksowego pro...

Internet w turystyce- wykład 6

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Maria Smolarek
  • Internet w turystyce
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1267

Internet w turystyce dr Maria Smolarek Wykład 6 Implementacja Internetu do procesu marketingowego Skuteczne wykorzystanie Internetu w działalności marketingowej związane jest przede wszystkim z poznaniem zwyczajów i zasad jakie w nim panują oraz sposobów korzystania z nowych instrumentów jakich o...

Internet w turystyce- wykład 7

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Maria Smolarek
  • Internet w turystyce
Pobrań: 21
Wyświetleń: 805

Internet w turystyce dr Maria Smolarek Wykład 7 Budowa strategii marketingu internetowego Formułowana strategia marketingu internetowego powinna określać, jakimi metodami i przy udziale jakich środków przedsiębiorstwo jest w stani...

Internet w turystyce- wykład 9

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Maria Smolarek
  • Internet w turystyce
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1120

Internet w turystyce dr Maria Smolarek Wykład 9 SYSTEM INFORMACYJNY Wielopoziomowa struktura, która pozwala użytkownikowi tego systemu na transformowanie określonych danych wejściowych na pożądane informacje wynikowe za pomocą odpowiednich procedur i modeli Na bazie tych informacji podejmowane s...

Internet w turystyce- wykład 10

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Maria Smolarek
  • Internet w turystyce
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1505

Internet w turystyce dr Maria Smolarek Wykład 10 Systemy rezerwacyjne CRS (Computer Reservation Systems) jest to system rezerwacji komputerowej z bazą danych, który umożliwia nie tylko w regionie ale i na świecie przekazywanie informacji, dokonanie rezerwacji, kształtowanie cen na produkty turyst...