Podstawy zarządzania - strona 50

note /search

Metody koordynacji

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 56
Wyświetleń: 686

metody koordynacji. 1 -Najlepszą gwarancją osiągnięcia najskuteczniejszej formy koordynacji jest rozpoczęcie jej od szczebla najniższego, tj. mistrza, którego obowiązkiem jest skoordynowanie wysiłku podległych mu osób personelu. Czynią to przez wpajanie zasad koordynacji popartej przez praktyczne p...

Motywowanie pracowników - Model tradycyjny

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1218

Motywowanie pracowników Motywem jest pragnienie, chęć, zamiar, zainteresowanie się czymś sprawiające, że jednostka wykazuje gotowość celowego zachowania się, które może polegać na podjęciu lub zaniechaniu działania. Motywacja jest zintegrowanym zespołem motywów. Motywowanie polega na wpływaniu na ...

Podstawy zarządzania

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 1666
Wyświetleń: 2352

Podstawy zarządzania wykłady Zapotrzebowanie na naukę zwaną zarządzaniem pojawiło się wtedy, gdy metodami ekstensywnymi nie dało się zwiększyć produkcji Adam Smith „Niewidzialna ręka synku” (XVIII w), człowiek z chciwości robi coś dobrego dla innych John Maynard Keynes (1883 - 1946) „kapitalizm t...

Strategie - definicja i charakterystyka

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1127

Definicja strategii 1) J. Penc tak formułuje strategię: “Strategia to określona koncepcja systemowego działania (plan działań), polegająca na formułowaniu zbioru długookresowych celów przedsiębiorstwa i ich modyfikacji w zależności od zmian zachodzących w jego otoczeniu, określaniu zasobów i śro...

Klasyfikacja systemów

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 0
Wyświetleń: 700

KLASYFIKACJA SYSTEMÓW: ze względu na liczbę : systemy małe - niewielka liczba elementów - policzalna; system wielki - tak duża liczba elementów, że nie można ich zidentyfikować; ze względu na powiązanie z otoczeniem: systemy zamknięte - bez kontaktu z otoczeniem; systemy otwarte - prowadzące wymian...

Model zmian według Lewina-opracowanie

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 182
Wyświetleń: 910

Model zmian wg. Lewina Skuteczny proces zmian: rozmrożenie istniejącej równowagi; dochodzenie do nowego stanu równowagi; zamrożenie nowego stanu równowagi Model czterech zmiennych Leavitta. Struktura Zadania Technologia Lu dzie Jeżeli wprowadzamy zmiany np. w technologii to oczywiste jest, że musim...

Kierowanie - Funkcje

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 21
Wyświetleń: 686

Kierowanie Funkcja ta przez niektórych teoretyków nazywana jest: - „sprawy pracownicze”, - „załoga i jej rozwój”, „przewodzenie”, jednak wydaje się, iż właściwą i bardziej ogólną nazwą jest określenie „kierowanie”. Funkcja ta obejmuje: 1■ określenie kwalifikacji potrzebnych pracownikom do wykonywa...

Analiza SWOT - zastosowanie

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 385
Wyświetleń: 1302

Wojnicka. Notatka składa się z 12 stron. Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Analiza SWOT, Cele analizy SWOT, Elementy analizy SWOT, Zastosowanie analizy SWOT....

BIZNES PLAN i jego zastosowanie

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1064

Wojnicka. Notatka składa się z 19 stron. Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Biznes plan, Zastosowanie biznes planu, Streszczenie projektu przedsięwzięcia, Profil firmy, Plan strategiczny przedsięwzięcia, Plan marketingowy....

Cele dzialalności przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 28
Wyświetleń: 469

Wojnicka. Notatka składa się z 15 stron. Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Cel, Główne cele przedsiębiorstwa, Maksymalizacja zysku, Modele przedsiębiorstw, Wartość przedsiębiorstwa....