Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa

note /search

Public relations - cele i formy

  • Uniwersytet Gdański
  • Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 532
Wyświetleń: 2114

Public relations: Definicja PR „Public relations to świadome, planowane i ciągłe wysiłki, mające na celu ustawienie i utrzymanie wzajemnego zrozumienia między daną organizacją a jej otoczeniem” Cele PR: Kompleks działań związanych z wprowadzeniem odpowiednich relacji z otoczeniem w celu zbudow...

Całościowa identyfikacja firmy

  • Uniwersytet Gdański
  • Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 392
Wyświetleń: 2177

Całościowa identyfikacja firmy Koncepcja CI skupia się na dwóch zasadniczych funkcjach: Funkcja integracyjna - mechanizm jednoczący wokół firmy jej pracowników (kultura) Funkcja dyferencjacyjna - mechanizm wyróżniający z otoczenia (wizerunek) Całościowa identyfikacja: Jeden z elementów zarząd...

Komunikacja marketingowa - charakterystyka

  • Uniwersytet Gdański
  • Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1834

Komunikacja marketingowa: Komunikacja formalna (promocja) Komunikacja nieformalna Elementy Komunikacji marketingowej: Komunikacja formalna Reklama ATL i BTL Promocja bezpośrednia Public relations Akwizycja i promocja spr...

Strategie komunikacji marketingowej

  • Uniwersytet Gdański
  • Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1183

Strategie komunikacji marketingowej: Komunikacja masowa Komunikacja zindywidualizowana Przyczyny powstające u nadawcy komunikatu: Brak odpowiedniej strategii komunikacji Przypadkowość działań promocyjnych Niekontrolowanie ...

Wizerunek i kultura firmy

  • Uniwersytet Gdański
  • Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 196
Wyświetleń: 889

Wizerunek „Rynek nie ceni szarych nijakich firm Trudno je zauważyć Trudno zapamiętać Nie ma powodu by się przywiązywać do takich firm” Negatywny wizerunek TPSA Istotą jest wyróżnianie, dyferencjacja. „Każda firma pragnie mieć dobry, po...

Zintegrowana komunikacja marketingowa

  • Uniwersytet Gdański
  • Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1477

Zintegrowana komunikacja marketingowa: Zarządzanie dialogiem firmy z jej otoczeniem rynkowym Komunikowanie otoczeniu rynkowemu wszelkich wartości firmy (silnych stron i przewag konkurencyjnych) przez zastosowanie skoordynowany...