Kawiarnia - biznes plan

Nasza ocena:

3
Pobrań: 385
Wyświetleń: 3724
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Kawiarnia - biznes plan - strona 1

Fragment notatki:

Opis inwestycji. Dane o inwestorze. Opis projektu, forma prawna, koszty, informacja o pracownikach, produkt, klient i konkurencja, dodatkowe informacje.

BIsnes Plan (kawiarni)
BIZNES PLAN1.OPIS PROJEKTU.Niniejszy projekt dotyczy otwarcia lokalu gastronomicznego o nazwie „Orchidea” dnia 10.04.2003r przy ulicy Orchideowej 15 w Lublinie. Umiejscowienie wynika z zapotrzebowania na lokale typu gastronomicznego w nowo powstałej dzielnicy Lublina, jaką jest Konfideor. Dzielnica zamieszkana jest głównie przez młode małżeństwa oraz studentów, dlatego też specjalnie do nich skierowana została oferta baru „Orchidea”. Lokal otwarty będzie przez 7 dni w tygodniu:-od poniedziałku do czwartku oraz w niedziele od 1100-2200-w piątki i soboty od 1100 do 24002.FORMA PRAWNA.Przedsiębiorstwo będzie prowadzone w formie spółki cywilnej przez .............................. pod nazwą ………….pol s.c.. Ta forma prawna umożliwia: zmniejszenie kosztów obsługi księgowej* łatwość w* zarządzaniu pewne korzyści podatkowe*3.KOSZTY.Właściciel spółki posiada kapitał wejściowy równy 40 000zł. dodatkowo ……………………………………. zaciągnęła kredyt w wysokości 20 000zł.Całkowity kapitał przeznaczony zostanie na:* zakup niezbędnego wyposażenia(20 000zł.):do pomieszczeń przeznaczonych bezpośrednio dla klientów, klientów są to wszelkie niezbędne dekoracje, stoły, fotele, kanapy, kasa fiskalna; oraz do kuchni tzn. kuchenka mikrofalowa, lodówka, chłodziarko zamrażarka, piekarnik, zastawa oraz inne. czynności* formalno- prawnicze (2000zł.) zakup pierwszej partii towaru (6000zł. )** reklama lokalu „Orchidea”- ulotki, „blackboardy” (ok.3 000zł.) usługi m.in.* telekomunikacyjne, bankowePrzedsiębiorstwo Madziapol s.c. w celu otwarcia lokalu gastronomicznego wynajmie 4 pomieszczenia o powierzchni sprzedażnej ok.60m2. Umowa wynajmu między ………………………………… a właścicielem lokalu przy ulicy Orchidei 15 Aleksandrą Drozd podpisana została 10.04.2003r. Na mocy umowy koszt miesięcznego najmu wynosić ma 2 500zł. Opłata obejmuje także podatek od nieruchomości oraz opłatę za wywóz nieczystości stałych. Koszty zużycia energii elektrycznej oraz wody regulowane będą przez wynajmującego, czyli przedsiębiorstwo …………….pol s.c.Marża na produktach wynosić ma około 140% i będzie zależna od oferowanego produktu.4.INFORMACJA O PRACOWNIKACH.Właścicielem lokalu-baru „Orchidea” jest …………………………... Posiada ona odpowiednie kwalifikacje zawodowe do prowadzenia działalności o profilu gastronomicznym. W branży tej działa od 5 lat. Zna specyfikę oraz trudności wiążące się z nią.Na razie jedynym zatrudnionym pracownikiem jest Jan Kowalski- kucharz.Dopiero w październiku 2003r. spółka planuje zatrudnić drugiego pracownika, który miałby zająć się obsługą lokalu jako barman.5. PRODUKT.„Orchidea” oferować będzie szeroką gamę: dań gorących( 20* rodzajów pizzy, 5 rodzajów spaghetti, dania z ryżem, szaszłyki, tosty, szeroki wybór surówek i sałatek oraz sosów, kurczak w 10 smakach; dodatkowo w okresie letnim serwowane będą dania z grilla)

(…)


BIsnes Plan (kawiarni)
BIZNES PLAN 1.OPIS PROJEKTU. Niniejszy projekt dotyczy otwarcia lokalu gastronomicznego o nazwie „Orchidea” dnia 10.04.2003r przy ulicy Orchideowej 15 w Lublinie. Umiejscowienie wynika z zapotrzebowania na lokale typu gastronomicznego w nowo powstałej dzielnicy Lublina, jaką jest Konfideor. Dzielnica zamieszkana jest głównie przez młode małżeństwa oraz studentów, dlatego też specjalnie do nich skierowana została oferta baru „Orchidea”. Lokal otwarty będzie przez 7 dni w tygodniu: -od poniedziałku do czwartku oraz w niedziele od 1100-2200 -w piątki i soboty od 1100 do 2400 2.FORMA PRAWNA. Przedsiębiorstwo będzie prowadzone w formie spółki cywilnej przez .............................. pod nazwą ………….pol s.c.. Ta forma prawna umożliwia: zmniejszenie kosztów obsługi księgowej…
… będą dania z grilla) napoje alkoholowe(różnorodne drinki,* piwa, wina likiery, whisky, brandy, gin, rum) napoje bezalkoholowe( kawa,* herbata, soki napoje) desery tzn. lody, ciasta, torty, gofry,* naleśniki. Towary długoterminowe zakupywane będą w hurtowniach, a krótkoterminowe w pobliskim supermarkecie oraz od firm dostarczających żywność dla lokali. 6.KLIENT I KONKURENCJA. Oferta baru „Orchidea…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz