Projekt, (sem IV)

Nasza ocena:

3
Pobrań: 63
Wyświetleń: 917
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Projekt, (sem IV) - strona 1 Projekt, (sem IV) - strona 2

Fragment notatki:

Przedstawienie celu za pomocą metody SMART
Specific: utworzenie bezprzewodowej sieci WI-FI na terenie miasteczka akademickiego
Measurable - planowana prędkość transferu wynosi 1MB/s, obszar, na którym dostępna jest sieć znajduje się pomiędzy: al. Racławickimi, ul. Głęboką, al. Kraśnickimi a ul. Uniwersytecką
Atractive - sieć będzie otwarta dla każdego i dostępna za darmo
Realistic - podobne rozwiązania zostały skutecznie zastosowane na innych kampusach w Polsce a technologia ta jest ogólnodostępna
Time-bound - wdrożenie nie powinno zająć więcej niż pół roku
Pogłębiona analiza interesariuszy:
Zorganizowanie sieci WI-FI na terenie miasteczka akademickiego.
Firma zajmująca się montowaniem urządzeń nadajnikowych.
Jest to kluczowy podwykonawca projektu. Realizacja projektu jest dla niego źródłem zysku. Firma ta ma za zadanie zamontowanie nadajnika Wi-Fi, obejmującego swoim zasięgiem teren miasteczka akademickiego.
Studenci
Studenci są bezpośrednimi użytkownikami projektu oraz prowodyrami powstania projektu. Ich zadaniem jest rozpropagowanieidei darmowego, ogólnodostępnego internetu oraz reklamowanie hot spotów akademickich swoim znajomym.
Władze uczelni
Władze uczelni są jednym ze współrealizatorów projektu. Jest to instytucja statutowo działająca na rzecz studenta. Ich zadaniem jest pomoc w organizacji sieci WI-FI, udostępnienie przestrzeni dla nadajników oraz wsparcie finansowe. Bez zgody władz uczelni oraz funduszów pochodzących z niej niemożliwe jest rozpoczęcie projektu.
Właściciele lokali gastronomicznych
Właściciele lokali gastronomicznych są jednym ze współorganizatorów projektu. Ich zadaniem jest udostępnienie miejsca na nadajniki na budynkach jeżeli zajdzie taka potrzeba oraz wsparcie finansowe. Korzyści wynikające dla nich z uczestniczenia w projekcie to zwiększenie atrakcyjności lokali w oczach klientów oraz możliwość zamieszczenia reklam lokalów na ulotkach promujących sieć Wi-Fi.
Europejski Fundusz Strukturalny
Jeden ze współrealizatorów projektu. Jest to instytucja powołana do inwestowania w rozwój regionalny. Jej zadaniem jest współfinansowanie projektu. Przedsiębiorcy wykupujący przestrzeń reklamową
Są to osoby, które chcą się zareklamować poprzez uczestniczenie w projekcie. W świetle projektu traktowani są jako inwestorzy. Pozostali mieszkańcy Lublina
Pośredni użytkownicy. Dzięki projektowi mieszkańcy Lublina będą mieli dostęp do darmowego internetu na terenie miasteczka. Ich zadaniem jest promowanie inicjatywy wśród innych mieszkańców. ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz