Etapy analizy strategicznej - Makrootoczenie
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Analiza ekonomiczna
. Źródło: 1..Lechosław Berliński, „Zarządzanie strategiczne” 2.A.Pomykalski, „Zarządzanie marketingowe...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
. Źródło: 1..Lechosław Berliński, „Zarządzanie strategiczne” 2.A.Pomykalski, „Zarządzanie marketingowe...
strategiczna przedsiębiorstwa” Grażyna Gierszewska „Zarządzanie marketingowe” Andrzej Pomykalski ...
, że specjaliści ds. marketingu powinni na każdym odcinku przedsiębiorstwa upowszechniać zasady zarządzania...
zainteresowania zarówno logistyki, jak i mar-ketingu. W praktyce rynkowej związki zarządzania marketingowego...
dystrybucji. • zarządzanie marketingowymi bazami danych o klientach, • przekazywanie informacji potencjalnym...
przewidywalne. Celem przedsiębiorstwa jest rynek, sprzedaż. Zarządzanie marketingowe. 4. Otoczenie „burzliwe...
gospodarczych. 7. Funkcje zarządzania marketingowego Opracowanie wariantów optymalnej strategii marketingowej...
strategiczna przedsiębiorstwa” Grażyna Gierszewska „Zarządzanie marketingowe” Andrzej Pomykalski ...
. Źródło: 1..Lechosław Berliński, „Zarządzanie strategiczne” 2.A.Pomykalski, „Zarządzanie marketingowe...
rozwiniętych badań marketingowych rynków zagranicznych, 6. wprowadzenie tzw. zarządzania marketingowego...