Marketing globalny - ogólne założenia
- Uniwersytet Wrocławski
- Marketing
. Ricky W. Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami, Wydawnictwa Naukowe PWN, W-wa 1997. 3. A. K...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
. Ricky W. Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami, Wydawnictwa Naukowe PWN, W-wa 1997. 3. A. K...
strategiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, s. 129. Mylenie celu generalnego z celami-środkami...
. Babbie, E., Badania społeczne w praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005; rozdział 10,11,12,18,19...
Źródło: E.Frąckiewicz, Marketing interaktywny, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, s.48 W latach 2000...
” Wydawnictwo naukowe PWN Anna Rakowska, Agnieszka Sitko-Lutek „Doskonalenie kompetencji menedżerskich...
gazety wyborczej ;hasla encyklopedyczne opracowane przez wydawnictwo naukowe PWN ;tom 13 ; str. 576...
) Debski W., Zarządzanie finansami, tom 2, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996. Krzemińska D., Finanse...
, J. Pasek, A. Romaniuk, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN. Cytaty z dzieła J. Rawlsa Teoria...
Naukowe PWN Warszawa 2001 rok James Stoner „Kierowanie” Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 2001 rok Barbara...
. Milewskiego- Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000r. Odkrywanie ekonomii- J. Bremond, M-m. Salort...