Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów - strona 13

note /search

Rynki kapitałowe - wykład

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Rynek kapitałowy i operacje giełdowe
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1757

Państwa, Prezesa Narodowego Banku Polskiego oraz Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Zadania...

Ubezpieczenia

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Ubezpieczenia społeczne
Pobrań: 231
Wyświetleń: 2268

o działalności ubezpieczeniowej, Komisja Nadzoru Finansowego, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Instytucja...

Marketing w małej firmie - reklama i sponsoring

  • Politechnika Warszawska
  • Budownictwo
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1911

Autor: Moi Ali T³umaczenie: Tomasz Rzychoñ ISBN: 978-83-246-1872-9 Tytu³ orygina³u: Practical Marketing and Public  Relations for the Small Business  Format: A5, stron: 480 Marketing i public relations  w małej firmie.  Wydanie II zaktualizowane  Sztab doradców ds. marketingu i PR: •  wyjaœni Ci ...

Unia Europejska

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Integracja europejska
Pobrań: 133
Wyświetleń: 938

w Ministerstwie Transportu i Gospodarki Morskiej Elżbieta Modzelewska-Wąchal Wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji...

Prawo administracyjne i gospodarcze

  • Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu
  • Prawo administracyjne
Pobrań: 371
Wyświetleń: 2184

2. Fizjokratyzm i liberalizm XVIII i XIXw.. Fizjokraci uważali,że życie gosp. i społ.ma naturalną kolej rzeczy tak jak w przyrodzie i w zasadzie nie należy ingerować w gospodarkę. Liberalizm to koncepcja bardziej rozbudowana /Adam Smith, Ricardo, G.Berghtam, J.Stuard Mil/- inaczej ekonomia kla...