Tramwaj - strona 28

Samobójstwo

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Filozofia
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1883

niekoniecznie może zaowocować śmiercią, częściej trwałym kalectwem. Także spotkanie z tramwajem czy pociągiem...

Psychologia- Uczenie się

  • Uniwersytet Rzeszowski
  • Psychologia
Pobrań: 511
Wyświetleń: 2590

kieszonkowca mogą zastanawiać się, dlaczego przestał on brać udział w swym złodziejskim procederze w tramwajach...

Polski System Medialny - skrypt

  • Uniwersytet Warszawski
  • Dr Wiesław Sonczyk
  • Polski System Medialny
Pobrań: 4018
Wyświetleń: 4263

rozprowadzania w środkach transportu publicznego - autobusach, tramwajach, metrze- tego tytułu, co dawało...

Historia Gospodarcza - notatki

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr hab. Małgorzata Maria Słodowa-Hełpa
  • Historia Gospodarcza
Pobrań: 1526
Wyświetleń: 4571

) Rozwój transportu drogowego (automobil, 1885; fabryki samochodów, Ford; tramwaje - najstarsze w Berlinie...

Finanse publiczne - wykłady, rok 2005

  • prof. dr hab. Teresa Dębowska-Romanowska
  • Finanse publiczne
Pobrań: 308
Wyświetleń: 4298

Wykłady z przedmiotu Finanse Publiczne, który prowadzi prof. Dębowska-Romanowska. Wykłady znajdują się na 104 stronach w formacie doc, są dokładnym zapisem przebiegu wykładów. Dokument zawiera wnikliwą analizę artykułów i sporów prawnych związanych z tematyką zajęć. Notatka zawiera również wykład ki...

Ochrona przeciwporazeniowa

  • Politechnika Warszawska
  • mgr inż. Mirosław Urbański
  • Podstawy Elektrotechniki i Elektroniki
Pobrań: 0
Wyświetleń: 875

elektrycznych na otoczenie (np. wokół zelektryfikowanej linii kolejowej czy toru tramwaju), - prawdopodobieństwo...

Lokalne strategie rozwoju gospodarczego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Geografia ekonomiczna
Pobrań: 14
Wyświetleń: 420

111 8. LOKALNE STRATEGIE ROZWOJU GOSPODARCZEGO JAKO PODSTAWA TWORZENIA SPRZYJAJĄCYCH WARUNKÓW ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Strategie są dziś w modzie. Łatwo zlecić opracowanie strategii; często też się zdarza, że otrzymamy „produkt”, który nie nadaje się do niczego. Strategia nie jest bowiem ...