Teoria użyteczności konsumenta - strona 28

Stopnie regulacji- opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Ekonomia sektora publicznego
Pobrań: 7
Wyświetleń: 553

nad rozszerzeniem rynku w sferze użyteczności publicznej Faktyczny demontaż monopoli naturalnych (lokalnych...

Zawodność rynku - wykład

  • Uniwersytet Gdański
  • Mikroekonomia
Pobrań: 1050
Wyświetleń: 4186

w alokacji (odrywa cenę płaconą przez konsumenta od ceny otrzymywanej przez producenta), efekty zewnętrzne...

Pojęcia z podstaw ekonomii

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Wojciech Matuszewski
  • Podstawy ekonomii
Pobrań: 826
Wyświetleń: 1792

różnicy cen konsument osiąga stan równowagi i max.satysfakcji gdy relacje użyteczności d.Y do jego ceny...

Ekonomia - pojęcia

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Magdalena Redo
  • Ekonomia
Pobrań: 322
Wyświetleń: 1218

różnicy cen konsument osiąga stan równowagi i max.satysfakcji gdy relacje użyteczności d.Y do jego ceny...

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1281
Wyświetleń: 5166

euro 4. Marketing to: współczesna teoria ekonomiczna zasady zarządzania przedsiębiorstwem proces...