Zestaw pytań testowych
- Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Organizacja i technika pracy biurowej
czynności związanych z obiegiem pism to: a) system kancelaryjny, b) regulamin organizacyjny, c) instrukcja...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
czynności związanych z obiegiem pism to: a) system kancelaryjny, b) regulamin organizacyjny, c) instrukcja...
i jej rodzaje Znaczenie i zasady prawidłowego obiegu pisma Systemy kancelaryjne Czynności wykonywane...
/organizacja kancelarii Ustalenie systemu kancelaryjnego - sposób rejestracji, łączenia pism w sprawy, spraw...
III ŹRÓDŁA BIBLIOTECZNE l. RĘKOPIS BIBLIOTECZNY przy kwalifikowaniu rękopiśmiennych źródeł historycznych, które zależnie od swego charakteru mają przypaść archiwom lub bibliotekom, bierze się na ogół pod uwagę sposób powstania tych źródeł i ich wewnętrzne związki do archiwów przeznaczana jest doku...
- sposób organizowania pracy kancelarii; typ/organizacja kancelarii Ustalenie systemu kancelaryjnego - sposób rejestracji...
w ilości pracy w stosunku do papierowego systemu kancelaryjnego Identyfikator Automatycznie Bez zmian...
Heraldyka Pojęcie i zakres heraldyki Nazwa wywodzi się od słowa herold, określającego urzędnika dworskiego, wywołującego nazwiska rycerzy biorących udział w turniejach. Ta z kolei wywodzi się ze starogermańskiego hariowisus, hariowaldus, tj. ten, który zna się, rozpoznaje opiekuńcze bóstwa rodowe,...