Super Express

note /search

Super Express - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 42
Wyświetleń: 623

SUPER EXPRESS 1,6 zł 311 tys nakład powstał 1991 z Ekspresu wieczornego gwiazdy, celebry...

Zmiany po 1989 - Polska

  • Uniwersytet Warszawski
  • Systemy Medialne w Europie
Pobrań: 91
Wyświetleń: 987

była oficjalną gazetą rządową, potem dość szybko rząd sprzedał część udziałów Super Express - wywodzi...

Fakt - charakterystyka - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1491

Expressu”, PAP, “Newsweeka” oraz “Życia” - zawartość - trzydzieści kolorowych kolumn (duże znaczenie...

Prasa w okresie transformacji po 1989

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Historia mediów i dziennikarstwa
Pobrań: 203
Wyświetleń: 994

”), Presspublica („Rzeczpospolita”), Dom Wydawniczy SM („Sztandar Młodych”), Media Express („Super Express...