Super Express

note /search

Super Express - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 49
Wyświetleń: 637

SUPER EXPRESS 1,6 zł 311 tys nakład powstał 1991 z Ekspresu wieczornego gwiazdy, celebry...

Zmiany po 1989 - Polska

  • Uniwersytet Warszawski
  • Systemy Medialne w Europie
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1022

była oficjalną gazetą rządową, potem dość szybko rząd sprzedał część udziałów Super Express - wywodzi...

Fakt - charakterystyka - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1596

Expressu”, PAP, “Newsweeka” oraz “Życia” - zawartość - trzydzieści kolorowych kolumn (duże znaczenie...

Prasa w okresie transformacji po 1989

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Historia mediów i dziennikarstwa
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1001

”), Presspublica („Rzeczpospolita”), Dom Wydawniczy SM („Sztandar Młodych”), Media Express („Super Express...