Strzykawka - strona 16

note /search

Opracowanie KAWA

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Pobrań: 490
Wyświetleń: 2835

doc. Notatka porusza takie zagadnienia, jak: kawa, odkrycie kawy, szwedzki eksperyment, owoc, zbiory kawy, metody obróbki nasion kawy po zbiorze, rodzaje kawy będące w sprzedaży, wpływ kawy na zdrowie, owoce morza, rodzaje sushi, podział zu...

Giełda historii medycyny

  • Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Pobrań: 252
Wyświetleń: 2030

.Kto i kiedy wynalazł cystoskop? w 1877, kiedy lekarz niemiecki Max Nitze 116.Kto wynalazł strzykawkę? Charles Gabriel...

Psychologia reklamy - praca magisterska

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Psychologia
Pobrań: 833
Wyświetleń: 8274

Dokument ma 39 stron i zawiera takie zagadnienia jak: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych w reklamie, rola emocji negatywnych, seks w reklamie, metoda "przed i po" ("before & after"), dziecko w reklamie, zwierzęta w reklamie, tło reklamy, kolor w reklamie, m...

Antybiotyki - Bakterie

  • Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
  • Farmakologia
Pobrań: 1078
Wyświetleń: 4935

. Podczas równoczesnego podawania z penicylinami nie należy łączyć w jednej strzykawce a przy podaniu domięśniowym podawać...

Odpady

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1995

chemiczne i toksykologiczne - pooperacyjne, igły, strzykawki - spalanie najlepiej na terenie szpitala...

Serologia - wykłady

  • Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
  • Medycyna
Pobrań: 448
Wyświetleń: 4347

- Przetaczanie krwi. XIX wiek położnik James Blundell wymyślił przyrządy do przetaczania krwi, strzykawkę...

Psychologia reklamy (30 stron)

  • Psychologia
Pobrań: 203
Wyświetleń: 2198

Psychologia reklamy Spis treści: 1. SIŁA EMOCJI W REKLAMIE 3 1.1. Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie 3 1.2. Rola emocji negatywnych 4 1.3. Seks w reklamie 4 1.4. Metoda "przed i po" ("before & after") 5 1.5. Dziecko w reklamie 6 1.6. Zwierzęta w reklamie 6 1.7. Tło rek...

Psychologia reklamy - Emocje

  • Psychologia
Pobrań: 126
Wyświetleń: 2317

Psychologia reklamy Spis treści: 1. SIŁA EMOCJI W REKLAMIE 3 1.1. Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie 3 1.2. Rola emocji negatywnych 4 1.3. Seks w reklamie 4 1.4. Metoda "przed i po" ("before & after") 5 1.5. Dziecko w reklamie 6 1.6. Zwierzęta w reklamie 6 1.7. Tło rek...

Chemioterapeutyki przeciwdrobnoustrojowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Farmakologia
Pobrań: 959
Wyświetleń: 5607

CHEMIOTERAPEUTYKI PRZECIWDROBNOUSTROJOWE Wyróżnić tu możemy trzy grupy: Chemioterapeutyki przeciwbakteryjne Chemioterapeutyki przeciwwirusowe Chemioterapeutyki przeciwgrzybicze Wszystkie leki przeciwdrobnoustrojowe (przeciwbakteryjne, przeciwgrzybiczne i przeciwwirusowe) mają jedną wspólną cechę...