Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Zarządzanie przedsiębiorstwem
jednostki. Struktura dywizjonalna jest efektem uświadomienia sobie przez przedsiębiorstwo, że prowadzi...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
jednostki. Struktura dywizjonalna jest efektem uświadomienia sobie przez przedsiębiorstwo, że prowadzi...
...1. Adamiecki porównuje przedsiębiorstwo do kranu z kompotem, przez który przepływają koszty: a) Ogólnozakładowe b) Bezpośrednie c) Materiałów d) Robocizny 2. Administrowanie to ważny i samodzielny obszar działalności polegający na: a) Programowaniu b) Usprawnianiu c) Decydowaniu d) K...
"744. Zasługą F. Taylora było: a) Zastosowanie metody naukowej w badaniu organizacji b) Stosowanie harmonogramu i struktury liniowej c) Utworzenie biura organizacyjnego w zakładach wytwórczych d) Przestrzeganie hierarchicznej drogi komunikowania się 745. Zasobami przedsiębiorstwa są a) Kap...
PODSTAWOWE POJĘCIA NAUKI ZARZĄDZANIA WYKŁAD1: 1. Definicje organizacji Organizacja to jakakolwiek wyodrębniona dostatecznie z otoczenia całość ludzkiego działania skierowana na osiąganie jednego lub więcej celów. Cel lub cele są nieodłączną cechą każdej organizacji. Na sposób zorganizowania danej...
się odpowiedzialności, instytucjonalizacja funkcji, kompromisy, problemy koordynacji. Struktura dywizjonalna...
Zawiera pliki z przykładowymi testami. ...e. 9. W skład kapitału przedsiębiorstwa obecnie wchodzą: a. fundusz statutowy b. fundusz założycielski c. fundusz przedsiębiorstwa d. zaciągnięte kredyty e. wkłady wspólników i załogi 10. Organizację można rozumieć w znaczeniu: a. rzeczowym b. ...
Potencjał przedsiębiorstwa. Analiza sektorowa. Zespół zadaniowy i wiele innych zagadnień z procesu zarządzania w formie ściągi. WSPÓŁCZESNE TEORIE ZARZADZANIA Zarządzanie – proces organizacji funkcji zarządzania: planowanie, organizowanie, motywowanie, kontroling. Koncepcja zarządzania – pomysł na z...
Ściąga z Procesu Zarządzania, prof Kozioł WSPÓŁCZESNE TEORIE ZARZADZANIA Zarządzanie – proces organizacji funkcji zarządzania: planowanie, organizowanie, motywowanie, kontroling. Koncepcja zarządzania – pomysł na zarządzanie (indywidualne lub sprawdzone) Metoda zarządzania – zbiór technik, ma znacze...
się odpowiedzialności, instytucjonalizacja funkcji, kompromisy, problemy koordynacji. Struktura dywizjonalna...
/ struktura zadaniowa ( zespołowa ) c/ struktura dywizjonalna d/ struktura hybrydowa 9. Styl kierowania...