Strategia penetracji rynku - strona 12

note /search

ZARZADZANIE- opracowania SUM UEK(pdf)

  • Zarządzanie informacjami
Pobrań: 980
Wyświetleń: 7952

Teoretyczne i metodologiczne podstawy zarządzania. Wprowadzenie do nauki zarządzania, geneza naukowego zarządzania. Szkoły i klasycy naukowego zarządzania, organizacja, zarządzanie, funkcje zarządzania. Cechy organizacji biurokratycznej. Misja, wizja i cele organizacji. Ewolucja teorii organizacji. ...

Przedsiębiorstwo turystyczne

  • Politechnika Wrocławska
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym
Pobrań: 392
Wyświetleń: 3080

in. zagadnienia takie jak: istota współczesnej turystyki, charakter współczesnej turystyki, tendencje zmian na światowym rynku usług turystycznych, podstawowe funkcje współczesnej turystyki, turystyka a gospodarka, pojęcie przedsiębiorstwa, formy organizacyjno-prawne, definicja przedsiębiorstwa, for...

Marketing - materiały i pytania

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2793
Wyświetleń: 12215

Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...

Zarządzanie strategiczne

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Pobrań: 749
Wyświetleń: 4032

ROZWOJU FIRMY WG ANFOFFA - PRODUKT - RYNEK Strategia penetracji rynku oznacza kontynuowanie sprzedaży...