Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie
- Podstawy Marketingu
strategie: • strategia penetracji rynku – jest to poszukiwanie przez przedsiębiorstwo możliwości zwiększenia...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
strategie: • strategia penetracji rynku – jest to poszukiwanie przez przedsiębiorstwo możliwości zwiększenia...
strategie: • strategia penetracji rynku – jest to poszukiwanie przez przedsiębiorstwo możliwości zwiększenia...
strategie: • strategia penetracji rynku – jest to poszukiwanie przez przedsiębiorstwo możliwości zwiększenia...
Teoretyczne i metodologiczne podstawy zarządzania. Wprowadzenie do nauki zarządzania, geneza naukowego zarządzania. Szkoły i klasycy naukowego zarządzania, organizacja, zarządzanie, funkcje zarządzania. Cechy organizacji biurokratycznej. Misja, wizja i cele organizacji. Ewolucja teorii organizacji. ...
in. zagadnienia takie jak: istota współczesnej turystyki, charakter współczesnej turystyki, tendencje zmian na światowym rynku usług turystycznych, podstawowe funkcje współczesnej turystyki, turystyka a gospodarka, pojęcie przedsiębiorstwa, formy organizacyjno-prawne, definicja przedsiębiorstwa, for...
Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...
ROZWOJU FIRMY WG ANFOFFA - PRODUKT - RYNEK Strategia penetracji rynku oznacza kontynuowanie sprzedaży...