Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku
- Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
- Podstawy Marketingu
jest przez 2 wymiary: produkty rynki Szczegółowe strategie: strategia penetracji rynku - jest to poszukiwanie...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
jest przez 2 wymiary: produkty rynki Szczegółowe strategie: strategia penetracji rynku - jest to poszukiwanie...
AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU (Market Research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych, ic...
dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...
rozważania skłaniają nas do zastosowania strategii penetracji rynku, które opierać...
Z jej treści możemy dowiedzieć się więcej na takie tematy, jak: aktywny i integracyjny aspekt logistyki, benchmarking, funkcje zarządzania, integracja hierarchiczna, istota logistyki, jakość towaru, łańcuch logistyczny, planowanie, zapasy magazynowe, marketing. AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGIST...
ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA Na przykładzie „BOGMAR” Sp. Z o.o.Wstęp I. Charakterystyka Przedsiębiorstwa „Bogmar” Sp. Z o.o. 1. Misja, cele, zadania II. Analiza otoczenia 1. Metody scenariuszowe 2. Analiza sektora 1. Otoczenie rynkowe 1. Krajowy rynek sprzętu AGD 2. Rynek wyrobów ...
Logistyka - definicje AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU (Market Research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i p...
zagadnienia takie jak: misja przedsiębiorstwa, strategia organizacji, zasięg, dystrybucja zasobów, synergia, domena działania, strategiczna przewaga , cele strategiczne, funkcjonalne programy działania, cel, zadanie, decyzje operatywne, decyzje strategiczne, analiza strategiczna, wybór strategii o...
jest przez 2 wymiary: produkty rynki Szczegółowe strategie: strategia penetracji rynku - jest to poszukiwanie...