Miejsce promocji w marketingu
- Podstawy Marketingu
kredyty, różne formy rozrywki, wymiany produktu na nowy za dopłatą, sprzedaż wiązana. Public relations...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
kredyty, różne formy rozrywki, wymiany produktu na nowy za dopłatą, sprzedaż wiązana. Public relations...
wystawcy opcji kupna. Kupno opcji sprzedaży wiąże się z założeniem, że wartość instrumentu podstawowego...
klienta i zapewnienie jego lojalności; Stosowane narzędzie to sprzedaż wiązana (cross - selling...
Zbiór notatek z wykładów, 36 stron w formacie *.doc, omówione zagadnienia na egzamin oraz zestaw pytań na egzamin. Przykładowe pojęcia opisane w notatce: analiza rynku, analiza konkurencji, materiały źródłowe i sposoby prezentacji wyników analitycznych, etapy badań analitycznych, analiza bilansu, w...
zysków przez wzrost sprzedaży wiąże się ze wzrostem kosztów operacyjnych B- promocja, zapasy, pracownicy...
Zarządzanie strategiczne w/g definicji Gryfina: Zarządzanie jest to zestaw działań obejmujących planowanie, organizowanie, przewodzenie i kontrolowanie skierowanych na zasady organizacji ludzkie, rzeczowe i informacyjne, podejmowanych z zamiarem osiągnięcia celów organizacji sprawnie i skutecznie...
GMYTRASIEWICZ Maria (redakcja naukowa, praca zbiorowa) Encyklopedia rachunkowości Warszawa 2005 Wydawnictwo Pawnicze LexisNexis (wydanie I) ss. 876 ISBN: 83-7334-451-9 Przedmowa Potrzeba wydania Encyklopedii rachunkowości nie wymaga szczególnego uzasadnienia. Obserwowane ostatnio w skali globaln...
Integracja Europejska 2009/2010 Spis treści 1.Wprowadzenie do problematyki UE 2.Ograny: RE, RUE 3. KE, PE 4. ETS, SPI, Trybunał Obrachunkowy, Rzecznik Praw Obywatelskich 5.Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny, Komitet Regionów, EBC, EBI 6. Procedury decyzyjne 7.Wspólny rynek- swobody go...
. dyskryminacja cenowa, zawyżone ceny) - szkodzą głównie konsumentom; wykluczające (np. odmowa dostaw, sprzedaż...
Zarządzanie strategiczne w/g definicji Gryfina: Zarządzanie jest to zestaw działań obejmujących planowanie, organizowanie, przewodzenie i kontrolowanie skierowanych na zasady organizacji ludzkie, rzeczowe i informacyjne, podejmowanych z zamiarem osiągnięcia celów organizacji sprawnie i skutecznie. ...