Philips - strona 9

note /search

Reklama- wykład 10

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 133
Wyświetleń: 812

- certyfikaty o mocy pieczęci ( odkryjmy lepszy świat ; PHILIPS) - popularne wątki - tradycje ( LIPTON...

Makroekonomia w pigułce

  • Uniwersytet Łódzki
  • Makroekonomia
Pobrań: 10577
Wyświetleń: 21917

wzrost cen). Impuls inflacyjny ma charakter kosztowy. A Stopa bezrobocia (w %) Rysunek 22 Krzywa Philipsa...

MIX promocji - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 665

zakupu: „telewizor philips jest the best'. Walka o zdobycie kolejnego klienta. Utrzymanie klienta...

Dobro, rzadkość, wartość

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Mikroekonomia
Pobrań: 28
Wyświetleń: 777

(ew. rozszerzony IS-LM-CM), krzywą Philipsa i model AS-AD  Synteza ta stała się „standardowym...