Pasta do zębów - strona 6

Formy porozumień monopolistycznych

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Elżbieta Hławacz-Pajdowska
  • Mikroekonomia
Pobrań: 133
Wyświetleń: 2219

dla kobiet I dzieci ( ponad 60 % produkcji tych wyrobów), lecz również w produkcji past do zębów, proszków...

Marketing - podsumowanie 2

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 812

decyzji z nim związanych. Istnieją ogromne różnice między kupowaniem pasty do zębów, rakiety do tenisa...

Funkcje i podział opakowań

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Maria Wiśniewska
  • Opakowania w marketingu
Pobrań: 903
Wyświetleń: 4585

. Pasta do zębów w dozownikach zdobyła 12 % rynków, bo jest wygodniejsza. Opakowanie musi być tak dobrane...

Poj_cia podstawowe

  • Politechnika Śląska
  • Gospodarka zapasami i magazynami
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1603

zapotrzebowania, zarówno wtedy, gdy jest wyrażany przez konsumenta towarów szybko rotujących (np. pasty do zębów...