Omnibus - strona 7

Marketing pytania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Leszek Rudnicki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1379
Wyświetleń: 4200

, powtarzanych w regularnych odstępach czasu, zwykle o tym samym programie badań to: a) omnibus b) panel c) próba...

Ekonomika i organizacja transportu Tomanek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr hab. Robert Tomanek
  • Ekonomika transportu
Pobrań: 1071
Wyświetleń: 5383

1.1. Prawo intensywności transportu Tempo rozwoju transportu powinno być zgodne z intensywnością rozwoju wszystkich pozostałych działów gospodarki Dylematy: Wtórność czy pierwotność rozwoju transportu? Czy współcześnie można uzyskać rozerwanie tego związku(decoupling)? 1.2. Prawo integrac...

Analiza i badanie rynku

  • Analiza finansowa
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1687

dla ankietera). Badanie OMNIBUS: Wielotematyczne (badanie otwarte, prowadzone dla wielu klientów) badanie...

Metody i techniki badań społecznych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Polityka społeczna i zdrowotna
Pobrań: 273
Wyświetleń: 707

Spis treści ramowy Spis treści szczegółowy Wstęp Czemu służy nauka? Zrozumieniu świata i gromadzeniu wiedzy. Teoria ułatwia realizację tych celów. Teoria powinna być abstrakcyjna, uniwersalna, empirycznie sprawdzalna - dopóki teoria nie zostanie zweryfikowana przez doświadczenie, pozostaje tylko...

Spowiednik - prawodawstwo kościoła

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • ks. drhab. Leszek Adamowicz
  • Prawo Katolickich Kościołów Wschodnich
Pobrań: 112
Wyświetleń: 938

XII Vicariis castrensibus seu Cappellanis maioribus, quocumque vocantur nomine, in omnibus nationibus...

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1309
Wyświetleń: 5236

w regularnych odstępach czasu, zwykle o tym samym programie badań to: omnibus panel próba badawcza test...

69 zagadnień z marketingu

  • Administracja
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1659

Poruszane zagadnienia to: istota marketingu, Czym różni się orientacja marketingowa od orientacji produkcyjnej, Czym różni się orientacja marketingowa od orientacji sprzedażowej, Co to jest marketing mix, Na czym polega specyfika marketingu usług, zakres działań zarządu przedsiębiorstwa w obszarze ...

Badania marketingowe - notatki w wykładów

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1799

utrzymywania panelu panele wielotematyczne - omnibusy, mierzenie różnych cech w zależności od potrzeb...

Prawo rzymskie - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • ks. prof. dr hab. Antoni Dębiński
  • Rola prawa w kulturze średniowiecznej
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1379

konstytucji cesarza Konstantyna Wielkiego (C. J. 3, 1, 8) „Placiut, in omnibus rebus praecipuam esse iustitiae...