Oglądalność - strona 2

note /search

Francja-system medialny

  • Uniwersytet Warszawski
  • Systemy Medialne w UE
Pobrań: 252
Wyświetleń: 2170

Prasa lat 60. i 70. - wzrost znaczenia mediów w debacie publicznej (wzrost nakładów, oglądalności...

Republika czeska - omówienie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Systemy Medialne w Europie
Pobrań: 42
Wyświetleń: 819

telewizja komercyjna TV NOVA: w ciągu pierwszych lat uzyskała 70% oglądalności. Do dziś ma największą. Media...

Koszty osobiste i instytucjonalne

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Zintegrowany marketing medialny
Pobrań: 413
Wyświetleń: 1533

(zasięg, tematyka), - rodzaju programu (target, wynik oglądalności), - miejdcaemisji kmunikatu (np. hasło...

Telewizja-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 133
Wyświetleń: 763

największej oglądalności) Do połowy lat 90. XX w. w USA obowiązywała tzw. prime time rule (zasada dostępu...

Media reklamy

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1162

opublikował coroczny raport „Eurodata 2001” składający się z analiz konsumpcji telewizji i oglądalności...

Telewizja komercyjna w Niemczech

  • Uniwersytet Warszawski
  • Zagraniczne systemy medialne
Pobrań: 112
Wyświetleń: 896

największej oglądalności mogły sobie teraz pozwolić na poważne formaty w celu umocnienia swojego wizerunku. XX...

Metody badań reklamy-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Metody badań medioznawczych
Pobrań: 567
Wyświetleń: 1330

gospodarstwa na przekaz. Służy to temu, by ustalić jaki program ma największą słuchalność/oglądalność. Ustala...