Zarządzanie marketingiem - egzamin
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Podstawy Marketingu
ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM PROF. ROMAN NIESTRÓJ I TERMIN Formuła STP Jak najlepsze ulokowanie naszej...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM PROF. ROMAN NIESTRÓJ I TERMIN Formuła STP Jak najlepsze ulokowanie naszej...
Wykład 26.11.2006 Kierunki rozwoju współczesnego marketingu R. Niestrój Marketing - sfera decyzji...
MARKETING Wykładowcy (4 osoby): Roman Niestrój - Kierunki rozwoju współczesnego marketingu...
. Kramer: op. cit., s. 12. R. Niestrój: Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne. PWN, Warszawa 1998...
. Kramer: op. cit., s. 12. R. Niestrój: Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne. PWN, Warszawa 1998...
. Kramer: op. cit., s. 12. R. Niestrój: Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne. PWN, Warszawa 1998...
Warszawa 1996 Niestrój R., Zarządzanie marketingowe, PWN, Warszawa 1993 Kotler P., Marketing. Analiza...
ANALIZA SWOT 1. Istota analizy SWOT. (Steinmann 139-141, Niestrój 120-125, G. S. Marie 54...
portfelowej przedstawił R. Niestrój [5, s.110-113]. Dostrzegł on problem związany z wyznaczeniem pozycji...
i Rynek", 1994 nr 3). [iv] Potwierdzają to również wyniki innych badań (Por. R. Niestrój, J. Szumilak...