Naśladowca - strona 25

Wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 91
Wyświetleń: 917

to szybko znajdą się naśladowcy i ich produkty będą miały podobne cechy użytkowe; wtedy wyprodukowany towar...

Prawo konkurencji - wykłady

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Katarzyna Kopaczyńska-Pieczniak
  • Prawo konkurencji
Pobrań: 1162
Wyświetleń: 5474

w błąd, co do tożsamości producenta lub produktu, naśladowca jest zobowiązany odpowiednio oznaczyć...

Podstawy marketingu - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 763
Wyświetleń: 3234

a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 64 stron. ...Zapytać potencjalnego odbiorcę czego potrzebuje (cena, gdzie, w jakiej formie), trzeba konsumenta poinformować, by wybrał ten produkt, zachęcić. Państwo wpływa – pośrednio działa na podmioty funkcjonujące na ry...

Historia sztuki w Polsce

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • prof. dr hab. Aleksander Jankowski
Pobrań: 427
Wyświetleń: 4291

w połowie XV w. nie tylko ma naśladowców, ale także podlega przekształceniu się w szereg odmian; Dworski...

Filozofia prawa - skrypt 3

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr Mikołaj Rakoczy
  • Filozofia prawa
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1904

Filozofia prawa jako dział filozofii. (przedmiot filozofii prawa) Filozofię prawa wyodrębnia się spośród innych nauk filozoficznych ze względu na przedmiot i charakter zadań wyjściowych oraz perspektywę jej badań. Nie jest ona ani teorią prawa, ani teorią państwa i prawa. Filozofia prawa jest rezu...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1274
Wyświetleń: 5047

, introwertycy, liderzy, niekonformiści wcześni naśladowcy - liderzy opinii, bogaci, wykształceni, konformiści...