Zarządzanie relacjami z klientem - wykład 13
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
- Zarządzanie relacjami z klientem
Wy 13 Wskaźniki: b)wskaźnik utrzymania klientów -służy do pomiaru skuteczności strategii...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
Wy 13 Wskaźniki: b)wskaźnik utrzymania klientów -służy do pomiaru skuteczności strategii...
osobista Reklama Promocja sprzedaży Publicity Usługi MIKROOTOCZENIE Konkurencja Dostawcy PRZEDSIĘBIORSTWO...
twórcze. AD2 Otoczenie zewnętrzne firmy Makrootoczenie Mikrootoczenie Zespól warunków funkcjonowania...
ERP. Pozwala to na synchronizację działań front i back office wraz z oddziaływaniem na klienta. 2...
Wy 17 Proces kształtowania lojalności klientów. Nadrzędnym zadaniem działań marketingowych...
Notatka porusza między innymi takie zagadnienia jak: Budowanie bliskich relacji z klientem...
realizowane są za pomocą systemów komputerowych. Systemy zarządzania relacjami z klientami CRM CRM (Customer...
Planowanie produktu i obsługi klienta na docelowym rynku (miejsca, ilości, czasu i asortymentu...
przedsiębiorstwo. Elementy otoczenia bliższego Mikrootoczenie przedsiębiorstwa składa się z: Konkurentów (lokalnych...
i zwalniania z pracy, zmiany społeczno-kulturowe. MIKROOTOCZENIE - ZAGROŻENIA: związane bezpośrednio z fazą...