Strategiczne planowanie marketingowe
- Politechnika Gdańska
- Podstawy Marketingu
przedsiębiorstwa i jego uwarunkowania: Zasoby przedsiębiorstwa: techniczne, produkcyjne, finansowe, marketingowe...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
przedsiębiorstwa i jego uwarunkowania: Zasoby przedsiębiorstwa: techniczne, produkcyjne, finansowe, marketingowe...
Szanse i zagrożenia w otoczeniu Otoczenie firmy obejmuje wszystkie te czynniki, które oddziaływają...
- posiadany przez firmę potencjał produkcyjny, rynkowy, i kierowniczy, mierzony i oceniany w zestawieniu...
Rys. 2. Otoczenie firmy Źródło:[Z. Drążek, B. Niemczynowicz, 2003, s.102, G. Gierszewska, M...
Rys. 2. Otoczenie firmy Źródło:[Z. Drążek, B. Niemczynowicz, 2003, s.102, G. Gierszewska, M...
Rys. 2. Otoczenie firmy Źródło:[Z. Drążek, B. Niemczynowicz, 2003, s.102, G. Gierszewska, M...
I IMPULSY DZIAŁAŃ PRZEDSIĘBIORCZYCH 1. Misja i cel firmy 2. Zasady formułowania misji firmy 3. Zysk jako cel...
usług konsumpcyjnych Rynek dóbr i usług produkcyjnych: rynek surowców i materiałów rynek dóbr...
- posiadany przez firmę potencjał produkcyjny, rynkowy, i kierowniczy, mierzony i oceniany w zestawieniu...
- posiadany przez firmę potencjał produkcyjny, rynkowy, i kierowniczy, mierzony i oceniany w zestawieniu...