Marketing - strona 34

Wykład - Struktura układu rynkowego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 903

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 1 Struktura układy rynkowego Przejaw...

Marketing - dziennikarstwo

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1575

602 384 435 Borowczyk.k@wp.pl Definicja ogólna Marketing - proces w którym struktura - popyt...

Egzamin z podstaw marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr Anna Iwanicka-Maciura
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 329
Wyświetleń: 1673

EGZAMIN MARKETING- GR 1 1. Podkreśl dwie najważniejsze determinanty usługi: empatia szybkość...

Marketing relacyjny

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
Pobrań: 56
Wyświetleń: 938

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: marketing relacyjny- to tworzenie...

Podstawy marketingu wykł.

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Tomasz Smoleń
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 217
Wyświetleń: 2464

Fazy rozwoju koncepcji marketingu, wybrane definicje marketingu, koncepcja 4P, 4C. Marketing dóbr...

Marketing miejsc

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1806

Synonimy Marketing w samorządzie terytorialnym Marketing usług publicznych Marketing usług...

Egzamin, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr Anna Iwanicka-Maciura
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 182
Wyświetleń: 917

fazy: nasycenia Negocjacje handlowe to instrument strategii: dystrybucji. Marchandising to marketing...