Marketing - strona 179

Zarządzanie - struktury organizacyjne

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Barbara Józefiak
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 28
Wyświetleń: 987

A DYREKTOR NACZELNY Zastępca Dyrektora ds. produkcji Zastępca Dyrektora ds. marketingu Zastępca Dyrektora ds...

Branża piwowarska-struktura

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Mieczysław Berger
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1435

technologicznych, zmian w asortymencie produkcji. Wzrosły koszty zwłaszcza związane z marketingiem, transportem...

Pojęcie zarządzania i funkcje kierownicze

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • dr Leopold Żurawski
  • Podstawy organizacji i zarządzania
Pobrań: 21
Wyświetleń: 742

się z nich. - wg obszarów zarządzania: Menadżerowie marketingu - zajmują się pozyskiwaniem konsumentów i klientów...

Globalizacja - Bank Światowy

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Urszula Nowacki
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 0
Wyświetleń: 630

, lub różne lecz wzajemnie komplementarne. Umożliwia to obniżanie kosztów wytwarzania i marketingu dzięki...

"Twój STYL" - analiza

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Renata Guzik
  • Analiza finansowa
Pobrań: 14
Wyświetleń: 749

koncepcje marketing mixu. Jest ona kombinacją czterech elementów, które stanowią podstawę każdej strategii...

Socjologia kultury

  • Socjologia
Pobrań: 14
Wyświetleń: 2051

są przepisami prawa wyborczego. Najistotniejszym elementem kampanii jest marketing polityczny, który obejmuje...