Marketing - strona 178

Polityka przestrzenna-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Grzegorz Wiszniowski
  • Urbanistyka i planowanie przestrzenne
Pobrań: 49
Wyświetleń: 476

nieruchomościami, właściwe ich utrzymanie. Kreowanie wizerunku w przestrzeni, tzw. marketingu terenowego...

Wykład - Geneza CSR

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Zdzisław Janeczek
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1477

państwowymi i samorządowymi lub organizacjami pozarządowymi. Strategie marketingu społecznie zaangażowanego...

Wykład - definicja decyzji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr hab. Andrzej Marek Bajdak
  • Badania marketingowe
Pobrań: 273
Wyświetleń: 721

z realizacją marketingu strategicznego i operacyjnego. Cechy dobrej informacji: Wiarygodna Aktualna Dokładna...

Proces wyborów konsumpcyjnych - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Agata Barbara Małysa-Kaleta
  • Zachowania konsumenckie
Pobrań: 14
Wyświetleń: 497

się nie tylko w skali kraju, ale też w skali międzynarodowej. ŹRÓDŁA INFORMACJI Z PUNKTU WIDZENIA MARKETINGU: ŹRÓDŁA...

Procesy postrzegania - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Aleksandra Burgiel
  • Psychologia konsumenta
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1358

w marketingu Poprawa właściwości produktu (np. smakowych poprzez zwiększenie zawartości cukru), aby zwiększyć...

Finanse międzynarodowe - wykład 8

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. zw. dr hab. Joanna Żabińska
  • Finanse międzynarodowe
Pobrań: 154
Wyświetleń: 798

, takie jak inwestycje na badania, rozwój czy marketing, aby wykreować iluzję stałego wzrostu zysku, - wiele spółek...