Marketing - strona 137

Geneza powstania jakości

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Dobski
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1043

Feifenbauma - jakość jest to zbiorcza charakterystyka produktu i serwisu z uwzględnieniem marketingu, projektu...

Demokratyczny charakter - wykład

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • prof. dr hab. Rafał Artur Habielski
  • Ustrój państwowy i polityczny Polski
Pobrań: 21
Wyświetleń: 560

wielkich debat o charakterze ideologicznym. Jest marketingiem politycznym, by atrakcyjnie sprzedać...

Wykład - Zadania zaopatrzenia

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr inż. Ryszard Janecki
  • Logistyka zaopatrzenia
Pobrań: 336
Wyświetleń: 2751

, zaopatrzenie. Działalność podstawowa (5) logistyka zaopatrzenia, produkcja, logistyka dystrybucji, marketing...

Wykład - Łańcuch wartości

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr inż. Ryszard Janecki
  • Logistyka zaopatrzenia
Pobrań: 77
Wyświetleń: 805

klienta Rodzaje użyteczności w gospodarce: Produkcja: użyteczność formy Marketing: użyteczność posiadania...

Zarządzanie jako dyscyplina naukowa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Jan Gaweł
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 42
Wyświetleń: 833

, marketing bezpośredni, rachunkowość zarządcza, prawo gospodarcze. Dlaczego ważne są definicje -żeby mieć...

Zarządzanie - strategia

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 0
Wyświetleń: 560

marketing finanse i rachunkowość organizacja i zarządzanie Etap określanie opcji strategicznych polega...

Zarządzane strategiczne cz 1b

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Adam Stabryła
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 196
Wyświetleń: 924

działania wszystkich działów przedsiębiorstwa jest orientacja na klienta. Marketing w przedsiębiorstwie...