Marketing - strona 121

Struktura biznes planu - wykład

  • Politechnika Warszawska
  • prof. dr hab. Tomasz Ambroziak
  • Organizacja i zarządzanie
Pobrań: 14
Wyświetleń: 721

przez przedsiębiorstwo i konkurencję produkty (marketing analysis); 6. Planu rozwojowo - inwestycyjnego (development...

Zarządzanie międzynarodowe - wykład 1

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Urszula Skurzyńska-Sikora
  • Zarządzanie międzynarodowe
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1085

jest zoptymalizowanie podstawowych obszarów zarządzania, takich jak: badania i rozwój marketing logistyka...

Franchising - omówienie zagadnienia

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Katarzyna Sołkowicz
  • Wstęp do handlu międzynarodowego
Pobrań: 21
Wyświetleń: 511

sprawdzonej marki Niskie koszty reklamy i marketingu Brak możliwości przekazania gotowego biznesu - wymagana...

Produkcja kontraktowa - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Dr. Bogdan Buczkowski
  • Zarządzanie w biznesie międzynarodowym
Pobrań: 14
Wyświetleń: 966

pod własną marką. Korzyścią dla eksportera – poddostawcy jest wyeliminowanie kosztów marketingu swoich...

Pokolenie X i Y - omówienie

  • mgr Alekasndra Nowakowska-Kutra
  • Socjologia edukacji
Pobrań: 7
Wyświetleń: 889

społecznych, marketingu a także funkcjonuje w kulturze popularnej. Obejmuje on swoim znaczeniem, określoną...

Marketingowe kampanie społeczne

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr inż. Jerzy Olędzki
  • Public relations
Pobrań: 140
Wyświetleń: 959

Marketingowe kampanie wyborcze - marketing polityczny może być rozumiany jako zespół teorii metod...

Zadania przypisane do stanowisk

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Mirosława Czerska-Jurkowska
  • Projektowanie organizacji firmy
Pobrań: 28
Wyświetleń: 721

handlu i marketingu (aktualne i prognozowane wyniki, inicjatywy konkurencji, analizy konsumenckiej grupy...

Promocja - ściąga na egzamin

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Sylwia Badowska
  • Promocja zdrowia
Pobrań: 119
Wyświetleń: 2709

)marketing internetowy - zespół działań i środków oddziaływujących na potencjalnego odbiorcę przez Internet.g...