To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Czerska. Notatka składa się z 2 stron.
Specjalista ds. BHP przeprowadzanie kontroli warunków pracy udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą, współpraca z jednostkami zajmującymi się organizowaniem szkoleń prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy nie tylko dla pracodawcy, lecz również dla pracowników zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych prace w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy
prowadzenie rejestrów, kompłetowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy prac
Dyrektor ds. badań i rozwoju określa i przystosowuje do zmieniających się warunków strategię działania i rozwoju firmy (procesy produkcji, inwestycji, strategii marketingowej, kreowanie nowych rynków zbytu) kieruje pracą działu naukowo - badawczego bada strukturę organizacyjną firmy ze względu na realizowane zadania i ekonomikę wykorzystania posiadanych zasobów, współdziała z działami handlu i marketingu ( aktualne i prognozowane wyniki, inicjatywy konkurencji, analizy konsumenckiej grupy docelowej, oczekiwany poziom jakości) oraz technicznym i produkcji ( analizowanie możliwości technicznych, opracowanie planów inwestycyjnych) współpracuje przy tworzeniu budżetu firmy kontroluje współpracę z producentami, dostawcami, dystrybutorami Dyrektor administracyjny zarządza i nadzoruje pracę podległego personelu z działu administracji pisze, wydaje i rozprowadza firmowe ustawy i instrukcje dokonuje przeglądu programów zasiłkowych, planów wynagrodzeń, zatwierdza je i wdraża sprawuje nadzór nad stanem technicznym pomieszczeń, sprzętu i wyposażenia biurowego Sekretariat dyrektora generalnego : koordynowanie i organizacja spotkań Dyrektora prowadzenie korespondencji Kierownik biura sporządzanie raportów, planów,
kontakt z ksiegowością organizacja oraz planowanie działań Zarządu,
obsługa spotkań,
zarządzanie zakupami biurowymi,
zarządzanie korespondencją, tworzenie bazy danych i archiwum
dbanie o realizację w terminie wszelkiego rodzaju rozliczeń
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)