Zadania przypisane do stanowisk (2)

Nasza ocena:

3
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1176
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Zadania przypisane do stanowisk (2) - strona 1 Zadania przypisane do stanowisk (2) - strona 2 Zadania przypisane do stanowisk (2) - strona 3

Fragment notatki:

Czerska. Notatka składa się z 9 stron.
Dyrektor naczelny nadzór i koordynacja pracy wszystkich podległych działów
opracowywanie planów strategicznych przedsiębiorstwa oraz wyznaczanie poszczególnym jednostkom organizacyjnym określonych zadań
analizowanie wyników finansowych firmy na podstawie raportów i sprawozdań dostarczanych przez poszczególne działy oraz ich weryfikacja a także wprowadzanie ewentualnych modyfikacji w strategii handlowej przedsiębiorstwa
kontaktowanie się z najważniejszymi kontrahentami firmy Specjalista ds. BHP przeprowadzanie kontroli warunków pracy
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
współpraca z jednostkami zajmującymi się organizowaniem szkoleń
prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych
prace w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy
przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy
prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
Radca prawny udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa
sporządzanie opinii prawnych
opracowanie projektów aktów prawnych , uczestniczenie w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych (ustaw, aktów wykonawczych),
występowanie w imieniu firmy przed sądami i urzędami, występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi
nadzór prawny nad egzekucją należności przedsiębiorstwa
informowanie komórek organizacyjnych o publikowanych przepisach prawnych i ich zmianach
prowadzenie i aktualizacja rejestru przepisów prawnych Specjalista ds. j akości odpowiedzialność za całość operacji jakościowych sporządzanie dokumentacji jakościowej oraz jej nadzór zgodnie z regulacjami prawnymi
przygotowanie procedur wewnętrznych kontakt z klientem (bieżąca komunikacja, przygotowanie i przeprowadzanie audytów klienckich)
kontrola jakości bieżących operacji przeprowadzanie audytu u dostawców   zarządzanie dokumentacją jakościową i jej aktualizacja   monitorowanie produkcji optymalizacja jakości procesów
aktywna współpraca z działem produkcji w opracowywaniu działań naprawczych
Dyrektor ds. h andlu i marketingu

(…)

… związanych
z czasową niezdolnością do pracy, wydawanie legitymacji, zaświadczeń o zatrudnieniu
analizowanie stanu zatrudnienia
kontrola i nadzór nad wykorzystaniem czasu pracy w komórkach organizacyjnych firmy
współdziałanie z Działem Finansowo - Księgowym w zakresie zatrudnienia
i wykorzystania funduszu płac
współpraca z powiatowymi i wojewódzkimi Urzędami Pracy, Zakładem Ubezpieczeń
Społecznych
… monitorowanie wyników sprzedaży. 
 
 Dyrektor ds. transportu i logistyki  
dbałość o wysyłki do klienta przy zachowaniu wysokich warunków jakości
organizacja i koordynacja transportu
prowadzenie negocjacji z firmami transportowymi
rozliczanie kosztów transportu 
optymalizacja kosztów transportu
kontrola terminowości dostaw
kontakt z organami Urzędu Celnego oraz Izby Celnej
comiesięczne sporządzanie raportów…
… marketingowej, kreowanie nowych rynków zbytu)
badanie struktury organizacyjnej firmy ze względu na realizowane zadania i ekonomikę wykorzystania posiadanych zasobów,
współdziałanie z działami handlu i marketingu (aktualne i prognozowane wyniki, inicjatywy konkurencji, analizy konsumenckiej grupy docelowej, oczekiwany poziom jakości) oraz technicznym i produkcji (analizowanie możliwości technicznych…
… wszelkiego rodzaju rozliczeń
       Dyrektor finansowy kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy
nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań oraz raportów
nadzór i kontrola realizacji budżetu oraz długoterminowych planów finansowych
odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej
odpowiedzialność za optymalizację podatkową, która obejmuje: odpowiedzialność za płynność oraz zabezpieczenie…
… księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
przygotowywanie przelewów bankowych
potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby zarządu oraz banków
prowadzenie…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz