Maria Montessori - strona 4

Kierunki i nurty pedagogiki

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • prof. dr hab Artur Dembiński
  • Pedagogika ogólna
Pobrań: 2254
Wyświetleń: 5978

, jego osobistych upodobaniach i zainteresowaniach' 1.Przedstawiciele: Maria Montessori, John Dewey, Adolf Ferriere...

Koncepcje "nowego wychowania"

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Dr hab. Agnieszka Wałęga
  • Historia wychowania
Pobrań: 812
Wyświetleń: 1981

; natomiast szerokie masy robotników i chłopów powinny zadowolić się wykształceniem zawodowym. MARIA MONTESSORI...

WSPÓŁCZESNE KIERUNKI PEDAGOGICZNE całość KPSW

  • Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Pobrań: 469
Wyświetleń: 5082

WSPÓŁCZESNE KIERUNKI PEDAGOGICZNE Prusak całość wykładów KPSW 1. Pedagogika pozytywistyczna Pozytywizm – okres XIX w. od 1874r. Front ideowy, koncepcja światopoglądowa rozwoju społeczeństwa, praca u podstaw, upowszechnienie oświaty. W znaczeniu węższym jest to system filozofii pozytywnej Augusta C...

Reforma oświaty Janusza Jędrzejewicza

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Dr hab. Agnieszka Wałęga
  • Historia wychowania
Pobrań: 413
Wyświetleń: 1428

ZAJĘCIA X - REFORMA OŚWIATY JANUSZA JĘDRZEJEWICZA Z 11.03.1932 ROKU 1. Rozwój szkolnictwa w latach 1918 - 1932 : W nocy z 6 na 7 listopada 1918 powstał w Lublinie Tymczasowy Rząd Ludowy Republiki Polskiej z Ignacym Daszyńskim na czele. Rząd lubelski wydał Manifest, w którym zapowiedział realizację ...

Teoretyczne podstawy wychowania

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Pobrań: 343
Wyświetleń: 2156

Książka Łobocki Mieczysław "ABC wychowania" ABC WYCHOWANIAMieczysław Łobocki Redakcja TERESA DUNIN Spis treści Projekt okładki i stron tytułowych ZOFIA KOPEL-SZULC Skład „BEZ ERRATY" JOANNA DYSZCZYK WYDANIE WYDAWNICTWO UMCS, LUBLIN 1999 ISBN 83-227-1364-9 WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU MAR...

Dydaktyka - Prace przeglądowe

  • Uniwersytet Rzeszowski
  • Dydaktyka
Pobrań: 455
Wyświetleń: 3192

Okoń- wprowadzenie do dydaktyki ogólnej Część pierwsza 1. SYSTEMY I TREŚĆ KSZTAŁCENIA Rozdział pierwszy O PRZEDMIOCIE I METODACH BADAŃ DYDAKTYCZNYCH Problemy oświaty i wychowania zostały podniesione do rzędu najważniejszych zagadnień międzynarodowych, podobnie jak sprawy wyżywienia, energii, ...