Marża brutto - strona 23

Marketing - Kieżel Ewa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Ewa Joanna Kieżel
  • Marketing
Pobrań: 434
Wyświetleń: 3059

obrotu Marża brutto = sprzedaż brutto - koszty związane z wytworzeniem i sprzedażą. Oblicza...

Analiza ekonomiczna i jej cele

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Katarzyna Kreczmańska-Gigol
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 14
Wyświetleń: 623

dla każdego z dostawców są : - możliwe do uzyskania efekty ustalone w postaci marży brutto; - koszty wiążące...

Zarządzanie instytucjami kredytowymi - komplet wykładów

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • mgr Tomasz Kot
  • Zarządzanie instytucjami kredytowymi
Pobrań: 350
Wyświetleń: 4144

WYKŁAD 1. Cechy środowiska okołobankowego: Zlikwidowanie tradycyjnych barier oddzielających poszczególne typy instytucji finansowych oraz przenikanie wzajemne ryków finansowych; Globalizacja polegająca na tym, że zewnętrzne warunki realizacji kontraktu mają w praktyce, niekiedy większy niż krajowy...

Marketing - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Anna Czubała
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1946
Wyświetleń: 3143

1 W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzan...

Egzamin - orientacja produkcyjna

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 763
Wyświetleń: 1904

0101W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzane p...

Encyklopedia rachunkowości- D

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 581

D   DANE Liczby, fakty, pojęcia lub polecenia przedstawione w sposób dogodny do przekazywania, interpretacji lub przetwarzania metodami ręcznymi bądź automatycznymi. D., którym przy zastosowaniu odpowiednich konwencji przyporządkowano jakieś znaczenie, określa się jako informacje. Te same d. mogą z...

Encyklopedia rachunkowości - M

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Teoria organizacji i zarządzania
Pobrań: 0
Wyświetleń: 721

jest określana mianem m. na pokrycie. Edyta Jezierska MARŻA KONTRYBUCYJNA W ANALIZIE PROGU RENTOWNOŚCI Marża...