Kult religijny - strona 26

Historia gospodarcza-Broński

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr hab. Krzysztof Broński
  • Historia Gospodarcza
Pobrań: 1778
Wyświetleń: 4718

, -czynnik religijny - jedno miejsce kultu religijnego -czynnik administracyjny. Rzemiosło: rzemieślnicy...

Zagadnienia do egzaminu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Piotr Miodunka
  • Historia Stosunków Międzynarodowych
Pobrań: 1890
Wyświetleń: 3409

 do poniższych miejsc kultu religijnego: Jerozolima ­ Judaizm, Chrześcijaństwo Grabarka ­ prawosławie 6...

Metodologia - skrypt

  • Uniwersytet Warszawski
  • dr Paulina Iwaniak
  • Metodologia
Pobrań: 532
Wyświetleń: 2009

METODOLOGIA Etapy procesu badawczego: 1. Wstępne sformułowanie problemu - sformułowanie problemu naukowego, źródła problemu, forma pytania problemowego, cele zadań. 2. Uszczegółowienie problematyki badawczej (eksplikacja) - problemy szczegółowe, hipotezy. 3. Operacjonalizacja - wyrażenie pojęć i ...

Prawo rzymskie - wykłady

  • Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu
  • Prawo rzymskie
Pobrań: 175
Wyświetleń: 2156

Ponadto materiały zawierają informacje takie jak: dowody, wyrok, apelacja, egzekucja, episcopałis audienta, proces reskryptowi, zdolność prawna, początek i koniec osobowości fizycznej, status liberatis, podział prawa rzeczowego, rodzaje władztwa nad rzeczami, pojęcie własności, rodzaje własności...

Nauka o polityce - wykłady, dr Dzwończyk

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr hab. Joanna Dzwończyk
  • Metodologia badań politologicznych
Pobrań: 336
Wyświetleń: 5656

systemy: gospodarczy, kulturalny, religijny, ekologiczny, polityczny, normatywny 4. podejście racjonalne...

Geografia turystyczna - materiały

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • prof. dr hab. Piotr Migoń
  • Geografia turystyczna
Pobrań: 700
Wyświetleń: 7238

Zakres i przedmiot geografii turystycznej Geografia turystyczna - opis świata z punktu widzenia turystyki, obejmujący te elementy, które są przydatne przy planowaniu i organizacji działalności turystycznej, zarówno ze strony turystów - odbiorców produktu turystycznego, jak i organizatorów turystyk...