Krój pisma - strona 5

note /search

Wykład 14

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • Programowanie komputerów
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1169

. undo). Wystarczy ponownie nałożyć obraz, aby go usunąć. 11 parametr określa krój pisma, drugi kierunek...

Rachunkowość - Symfonia Finanse i Księgowość

  • Uniwersytet Gdański
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1722

Symfonia Finanse i Księgowość Podręcznik użytkownika Wersja 2010 Windows jest znakiem towarowym firmy Microsoft Corporation. Adobe, Acrobat, Acrobat Reader, Acrobat Distiller są zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Adobe Systems Inc. Btrieve jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Btrieve Te...

Ochrona własności intelektualnej

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Ochrona własności intelektualnej
Pobrań: 987
Wyświetleń: 7420

Pierwszy plik to ustawa o zwalczaniu nieuczciwej korupcji. Drugi plik to test zamknięty z odpowiedziami, składający się 160 pytań. Ostatni plik zawiera wyjaśnienie definicji takich jak: prawo autorskie, wynalazek, patent, dozwolony użytek osobisty, . znak towarowy, prawo ochronne na znak towar...

Grafika komputerowa - wykłady

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Grafika komputerowa
Pobrań: 525
Wyświetleń: 4228

pdf. Ponadto w notatce znajdują się wzory oraz przykłady, rysunki, schematy, wykresy. Pierwszy wykład porusza zagadnienia takie jak: grafika komputerowa, historia grafiki komputerowej, rodzaje plików graficznych, grafika dwuwymiarowa, grafika trójwymiarowa, grafika rastrowa, grafika wektorowa, grafi...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 630
Wyświetleń: 2786

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...

Marketing polityczny - opracowanie zagadnień

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Metodologia badań politologicznych
Pobrań: 581
Wyświetleń: 2310

1. Model marketingu politycznego wg B. I. Newmana : wprowadza wyraźne rozróżnienie pomiędzy procesem kampanii marketingowej a procesem kampanii politycznej. Kampania marketingowa pomaga kandydatowi przejść przez cztery etapy kampanii politycznej: od przedwstępnej fazy kształtowania własnego miejsca...