Konferencja prasowa - strona 19

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1400
Wyświetleń: 5320

Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 574
Wyświetleń: 5929

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 595
Wyświetleń: 5481

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

Integracja europejska (skrypt)

  • Uniwersytet Warszawski
  • dr Justyna Miecznikowska
  • Integracja europejska
Pobrań: 938
Wyświetleń: 2149

- drugiego dnia – ostatnie posiedzenie i formułowanie ostatecznych konkluzji - zakończenie to konferencja...

Wykłady i skrypt na egzamin

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • dr hab. Marek Jachimowski
  • Media w Polsce i za granicą
Pobrań: 1484
Wyświetleń: 4970

...Polityka medialna i informacyjna - bada możliwości interwencji i organizacji procesów komunikacyjnych w społeczeństwie - szuka odpowiedzi na pytanie co i jak czynić w zakresie informacji i komunikacji społecznej aby służyły one społecznemu dobru i człowiekowi jako istocie ludzkiej- obejmuje...

Skrypt cały semestr

  • Uniwersytet Warszawski
  • dr hab. Jarosław Szymanek
  • Współczesne systemy ustrojowe
Pobrań: 441
Wyświetleń: 1211

Pań stwa : Wielka Brytania, USA, Szwajcaria, Francja (V Republika), Niemcy, Włochy . Podstawowa literatura: ,,Ustr oje państw współczesnych”, Sarna cki WIELKA BRYTANIA HISTORIA Kolejne okresy ewolucji ustroju politycznego Wielkiej Brytanii: 1) Kształtowanie się reprezentacji ogólnonarodowej; nast...

Globalizacja - szansa czy zagrożenie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Problematyka międzynarodowa
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1085

Globalizacja szansa czy zagrożenie dla rozwoju społeczeństw Globalizacja a rozwój gospodarczy Polski W ostatnim czasie obserwujemy zmiany w ekonomii w skali globalnej. Firmy z różnych części świata pojawiają się w egzotycznych dla nich miejscach. Jednoczesny rozwój technologii powoduje lepsze pozna...

Polska polityka zagramaniczna

  • Polityka
Pobrań: 245
Wyświetleń: 4151

Polska Politka Zagraniczny, prof. M. Muszyński Poza konkurencją: Treści merytoryczne: 1. Wstęp historyczny. 1.1. Polityka zagraniczna I Rzeczpospolitej (walka z Rosją o panowanie Europie Środkowej i Wschodniej). 1.2. Polityka zagraniczna II Rzeczpospolitej (porządek wersalski i jego wrogowie). 2. Tr...

Streszczenie podręcznika Altkorna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1456

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...