Ustawa o prawie telekomunikacyjnym
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Prawoznawstwo
©Kancelaria Sejmu s. 1/89 03-10-15 USTAWA z dnia 21 lipca 2000 r. Prawo telekomunikacyjne Dział I Przepisy ogólne Art. 1. 1. Ustawa określa ...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
©Kancelaria Sejmu s. 1/89 03-10-15 USTAWA z dnia 21 lipca 2000 r. Prawo telekomunikacyjne Dział I Przepisy ogólne Art. 1. 1. Ustawa określa ...
, a tym samym na koncentrację władzy w świecie mediów. Podkreśla widoczne więzy organizacyjne między kanałami...
MARKETING Rozdział 3 - Konsumenci i ich zachowania na rynku Nabywca - jest podmiotem rynku. Decyduje, która ofertę przedstawioną przez sprzedającego zaakceptować Konsument - jedno lub wieloosobowe gospodarstwo domowe. Jego funkcjonowanie jest związane z zaspokajaniem potrzeb. Większość swoich po...
międzykontynentalnych za pomocą kanałów telewizyjnych, telefonicznych oraz transmisji danych. WLAN - Sieci tego typu...
Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...
Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...
Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...
"JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ GMINĘTECHNIKI I NARZĘDZIA PROMOCJI" JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ GMINĘTECHNIKI I NARZĘDZIA PROMOCJISPIS TREŚCI JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ GMINĘ 3 CELE I STRATEGIE ROZWOJU GOSPODARCZEGO GMINY 3 Rozwój strategii 3 Zbieranie informacji – Audyt 3 Przykładowa lista informacji wymag...
MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...
Pierwszy z nich omawia temat grupy społeczne i rodzina. Druki plik to notatka opisująca podstawy socjologii. W trzecim omówiono m.in.: przedmiot socjologii i socjologii pracy, scharakteryzowano socjologię ogólną i socjologie szczegółowe, opisano zagadnienie interpretacja podstawowych funkcji socjol...