Kanał komunikacyjny - strona 16

Lokalne sieci komputerowe-teoria

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Danuta Burduk
  • Lokalne sieci komputerowe
Pobrań: 49
Wyświetleń: 728

– transmisja surowych bitów kanałem komunikacyjnym; - wartwa łącza danch – przekształca surowe łącze...

Architektura TCP IP w Windows 2

  • Politechnika Warszawska
  • Multimedia i sieci komputerowe
Pobrań: 0
Wyświetleń: 728

do kanału komunikacyjnego i musi czekać na jej potwierdzenie, wówczas możliwości kanału pozostają...

Zagadnienia z socjologii

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Socjologia
Pobrań: 77
Wyświetleń: 889

inicjowania interakcji, a także dostępne kanały komunikacyjne między osobami zajmującymi różne pozycje...

Definicja marketingu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 112
Wyświetleń: 3633

istniała w tradycyjnym społeczeństwie lokalnym poprzez odbudowę kanałów komunikacyjnych pomiędzy...

Podstawy marketingu - opracowanie do wykładu

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • prof. dr hab. Aleksander Oksanych
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1967

doc. Notatka zawiera takie informacje, jak: struktura marketingu, marketing – mix, otoczenie firmy – rynkowe, gospodarcze, społeczne, model sił konkurencyjnych M.Potera, segmentacja rynku, strategiczne jednostki biznesu, analiza portfelowa, analiza SWOT, rodzaje układu sił i słabości oraz szans i...

Dylematy wychowania-wyklady

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychologia wychowania
Pobrań: 238
Wyświetleń: 2604

wszystkich uczestników procesu wychowawczego, • drożność kanałów komunikacyjnych w ramach relacji interpersonalnych...

Proces zarządzania organizacjami

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Jan Pyka
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 406
Wyświetleń: 2275

PODSTAWY ZARZĄDZANIA Temat: Proces zarządzania organizacjami. Historia starożytna: Zarządzanie zasobami ludzkimi w celu realizacji wielkich przedsięwzięć (7 cudów świata) - od zarania dziejów sztuka kierowania ludźmi. Kształtowanie się funkcji kierowania: planowanie organizowanie motywowanie kontr...

Marketning

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr hab. Stanisław Gajewski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1904

...Opiera się na założeniu, że konsument preferuje produkty, które sa dostępne dzięki niskiej cenie, wobec tego firma powinna troszczyć się przede wszystkim o podniesienie efektywności i obniżania kosztów, zarówno produkcji jak i dystrybucji i promocji. Występuje w dwóch przypadkach: a) gdy popy...