Dzwonienie - strona 22

Marketing - podstawowe informacje

  • Akademia Obrony Narodowej
  • prof. dr hab. inż. Stefan Antczak
  • Marketing
Pobrań: 959
Wyświetleń: 1960

1.  Podać definicję marketingu i wyjaśnić jego istotę  Marketing   –  zyskowne  zaspokajanie  potrzeb  i  pragnień.  Jego  zadaniem  jest  przekształcanie  potrzeb  społecznych w możliwości osiągania zysku. Jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu konkretne  osoby i grupy otrzymują to...

Wykład - offshoring indyjski

  • Uniwersytet Warszawski
  • Międzynarodowy obrót usług
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1218

, przed którymi stanąć mogą także polskie przedsiębiorstwa usługowe. Klienci dzwoniący do działów obsługi klienta...

Czynniki rozwoju, trend sekularny i okres dojrzewania

  • Uniwersytet Warszawski
  • prof. dr hab. Barbara Woynarowska
  • Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1127

Biomedyczne Podstawy Rozwoju i Wychowania na podstawie książki prof. A. Malinowskiego 1. Czynniki rozwoju 2. Trend sekularny 3. Okres dojrzewania 1. CZYNNIKI ROZWOJU Rozwój osobniczy człowieka jest uwarunkowany zarówno genetyką jak i ekologią. Tempo rozwoju jest zjawiskiem indywidualnym dla ...

Rozwój, trend sekularny, okres dojrzewania - skrypt na podstawie książ...

  • Uniwersytet Warszawski
  • prof. dr hab. Barbara Woynarowska
  • Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1127

Biomedyczne Podstawy Rozwoju i Wychowania na podstawie książki prof. A. Malinowskiego 1. Czynniki rozwoju 2. Trend sekularny 3. Okres dojrzewania 1. CZYNNIKI ROZWOJU Rozwój osobniczy człowieka jest uwarunkowany zarówno genetyką jak i ekologią. Tempo rozwoju jest zjawiskiem indywidualnym dla ...

Bolesław Leśmian poezje wybrane

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Historia literatury jidysz
Pobrań: 112
Wyświetleń: 672

, układ rymów ABAB. 2 pierwsze strofy raczej opisowe: słońce przygrzewa, słychać ciszę,w której „dzwoni...