Dobór próby - strona 24

note /search

Marketing pytania na egzamin - orientacja produkcyjna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 5061
Wyświetleń: 9758

1. Gdy przedsiębiorstwo znajduje się w orientacji produkcyjnej, uwaga kierownictwa koncentrując się głównie na (wskaż błędną odpowiedź)A obniżaniu kosztów jednostkowych i cen produktówB masowej produkcji standardowych produktówC wytwarzaniu produktów po niskich kosztachD doskonaleniu technologii wyt...

Marketing - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 3262
Wyświetleń: 5677

1 W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzan...

Egzamin - orientacja produkcyjna

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 1113
Wyświetleń: 2751

0101W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzane p...

Pojęcia pedagogiczne- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 707
Wyświetleń: 4739

lub dobór próby - jest to przede wszystkim typologia wszystkich zagadnień, cech i wskaźników jakie muszą...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2828
Wyświetleń: 7728

zewnętrzne - źródła z otoczenia przedsiębiorstwa 13. Dobór próby badawczej Badania mogą objąć...

Podstawy marketingu - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1694
Wyświetleń: 4830

Zaprojektowanie Metody Projekt badania badania projektowania faza 2 Dobór próby Metody doboru Próba minimalna...