Direct mail - strona 3

note /search

Słówka, glossary

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1883

Glossary first+new insights into business. Niestety niekomletne-brak 4,5,7,10,12 z new insights. Intermediate Unit 1 Customers Assembly - putting an item together from various parts → a car assembly plant Code of practice - rules drawn up by an association which the members must follow when doin...

Marketning

  • Uniwersytet Łódzki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2177

...Opiera się na założeniu, że konsument preferuje produkty, które sa dostępne dzięki niskiej cenie, wobec tego firma powinna troszczyć się przede wszystkim o podniesienie efektywności i obniżania kosztów, zarówno produkcji jak i dystrybucji i promocji. Występuje w dwóch przypadkach: a) gdy popy...

Koncepcja marketingu-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 630

KONCEPCJA MARKETINGU Marketing - market - rynek - koncepcja marketingu narodziła się w USA po II wojnie światowej. 3 stopnie sukcesu rynkowego: sprzedać towar sprzedać towar z zyskiem sprzedać towar z rosnącym zyskiem Sukces osiągnie się wtedy, gdy spełnione zostaną wszystkie potrzeby klienta....

Marketing w handlu i usługach - Formy wymiany, wady i zalety

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 252
Wyświetleń: 2835

Informacje zawarte w notatce to: handel, dystrybucja, szczeble obrotu towarowego, handel detaliczny, handel stacjonarny skoncentrowany, marketing w handlu i usługach, cykl życia usługi,strategia penetracja, system franchisingu, sprzedaż osobista, podstawowe cechy usług, układ kalkulacyjny, obró...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 630
Wyświetleń: 2786

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...