Chevrolet - strona 2

note /search

Metodyka myślenia sieciowego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
Pobrań: 161
Wyświetleń: 959

, Citroen, Mercedes, BMW i inne ), Ameryki Północnej (Chrysler, Chevrolet, Jeep itp.) oraz Azji ( Daewoo...

Geografia ekonomiczna wprowadzenie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Geografia ekonomiczna
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1449

– różnie • itd. Nazwy marek najczęściej pochodzą od nazwisk założycieli (Ford, Chrysler, Chevrolet, Opel...

Wykłady marketing cd.

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 252
Wyświetleń: 6097

) Ford Caliente (Caliente - dziwka) Chevrolet Nova (w Puerto Rico nova = nie pojedzie) na rynku polskim...

Geografia ekonomiczna Polski - opracowanie

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Geografia ekonomiczna
Pobrań: 175
Wyświetleń: 3045

Gospodarka ekonomiczna polski 1.rozwój ludności polski Struktura ludności Polski[edytuj] Pod koniec 2008 Polska liczyła 38 135 876 mieszkańców, co dawało gęstość zaludnienia 122 os/km2. Pod koniec 2009 Polska liczyła 38 167 329 mieszkańców, co dawało wzrost o 31 453 mieszkańców[2]. Pod koniec 2010...

Zarządzanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 308
Wyświetleń: 2758

Funkcje zarządzania Planowanie Sposoby rozumienia strategii Popularne metody analizy strategicznej elementy strategii (wg modelu K. Obłója) Organizowanie - struktura jako podstawowe narzędzie organizowania Projektowanie struktury organizacji Motywowanie Kontrolowanie Kultura o...

Ćwiczenia terenowe objazdówka - opracowanie tekstowe dnia (1)

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Ćwiczenia terenowe
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1463

UNIWERSYTET WROCŁAWSKI    Wydział Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska             Ć wiczenia terenowe z geografii fizycznej i ekonomicznej Polski  dla studentów III roku geografii              VI dzień  – 06.06.2010    Karpaty Zewnętrzne – Pogórze Karpackie    Hasło przewodnie: Rola przemysłu...

Psychologia reklamy i marketingu-wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychologia marketingu i reklamy
Pobrań: 686
Wyświetleń: 3535

Wykład 1 Psychologia reklamy i marketingu, podstawowe pojęcia i definicje Reklama i marketing - definicje Marketing to ciąg powiązanych działań w celu zaspokojenia potrzeb ludzi i realizacji zamiarów producentów dóbr i usług. To szczegółowa wiedza o efektywności w manipulacji produktem, ceną, spo...